Sign in to follow this  
Followers 0
Czb

MUSKELMARKERINGS PAKKE - Gymnordic

8 posts in this topic

Heysa,

Er der nogen der har prøvet denne pakke fra Gymnordic ?

Jeg har før trænet en del, men har holdt en pause på et halvandet / 2 år nu her, og vil til at igang igen..

Trænet ca i en 4 år før min pause her

Har ok masse, uden at være "tyk"

90 Kilo

190 høj

Musklerne er der, men de må nu gerne blive lidt mere synlig, og de er også svundet lidt ind på de år her, så vokse må de også gerne :)

Er der nogle der har prøvet denne pakke fra Gymnordic ?

Har altid selv holdt mig til krea + protein, og er altid gået efter masse/muskler, men vil nu til at fokusere lidt mere på markingen..

Er der nogle gode fif + tricks når man nu gerne vil være lidt mere markeret, istedet for bare masse ? evt. med træning, flere gentagelser med lidt vægt, hvor jeg altid har gjort omvendt da jeg trænede..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heysa,

Er der nogen der har prøvet denne pakke fra Gymnordic ?

Jeg har før trænet en del, men har holdt en pause på et halvandet / 2 år nu her, og vil til at igang igen..

Trænet ca i en 4 år før min pause her

Har ok masse, uden at være "tyk"

90 Kilo

190 høj

Musklerne er der, men de må nu gerne blive lidt mere synlig, og de er også svundet lidt ind på de år her, så vokse må de også gerne :)

Er der nogle der har prøvet denne pakke fra Gymnordic ?

Har altid selv holdt mig til krea + protein, og er altid gået efter masse/muskler, men vil nu til at fokusere lidt mere på markingen..

Er der nogle gode fif + tricks når man nu gerne vil være lidt mere markeret, istedet for bare masse ? evt. med træning, flere gentagelser med lidt vægt, hvor jeg altid har gjort omvendt da jeg trænede..

Markering har ikke noget med antal gentagelser, kosttilskud eller andet at gøre.

Det er kombinationen af en tilstrækkelig stor muskelmasse og en tilstrækkelig lav fedtprocent, der giver markering af musklerne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markering har ikke noget med antal gentagelser, kosttilskud eller andet at gøre.

Det er kombinationen af en tilstrækkelig stor muskelmasse og en tilstrækkelig lav fedtprocent, der giver markering af musklerne!

Også derfor jeg spurgte med øvelser, for flere øvelser = at man frobrænder mere vel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Også derfor jeg spurgte med øvelser, for flere øvelser = at man frobrænder mere vel ?

Det spørgsmål må du uddybe, for jeg kan vist ikke helt følge dig! smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det spørgsmål må du uddybe, for jeg kan vist ikke helt følge dig! smile.gif

Istdet for 6 x 50 kilo gentagelser fx.

Janen så måske 12 x 40 kilo istdet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istdet for 6 x 50 kilo gentagelser fx.

Janen så måske 12 x 40 kilo istdet

Markering har ikke noget med antal gentagelser, kosttilskud eller andet at gøre.

Det er kombinationen af en tilstrækkelig stor muskelmasse og en tilstrækkelig lav fedtprocent, der giver markering af musklerne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

det han prøver at sige, er jo at han mener man forbrænder mere ved at løfte 12 x 40 end 6 x 50.

det er jo så også rigtigt nok, men det er dog så minimalt at du ikke skal gå efter det.

fortsæt med at træn som du ville gøre når du træner for masse! men skær 750-1000 kcal væk om dagen istedet, og begynd at løb 30 min efter hver træning. Så er den der :)

Det handler om at tabe sig når du skal ned i fedtprocent. Derfor skal du ha fundet dit ligevægtsindtag.

Gå efter at tabe 500 gram om ugen, da det giver den bedste kombination af at tabe sig i et tilfredsstillende tempo, og bevare største delen af din nuværende muskelmasse.

Brug enten beregneren her inde, eller på www.bodybuilding.dk. De kan give lidt forskelligt resultat men prøv dig frem!

Gå efter at være i et underskud af kalorier dagligt, på 500 kcal.

Hvis vi nu siger at beregneren estiminerer dig til at have et dagligt energiforbrug på 3200 kcal, så gå efter at spise 2700 kcal. Vej dig om morgenen, inden du har spist, og efter du har været på wc en gang om ugen. Hvis du har tabt under 500 gram, så kan du tage 200 kcal mindre hver dag. Hvis du har tabt dig mere end 500 gram, holder du den bare der, da du i starten vil miste noget indhold i maven, og væske osv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

det han prøver at sige, er jo at han mener man forbrænder mere ved at løfte 12 x 40 end 6 x 50.

det er jo så også rigtigt nok, men det er dog så minimalt at du ikke skal gå efter det.

fortsæt med at træn som du ville gøre når du træner for masse! men skær 750-1000 kcal væk om dagen istedet, og begynd at løb 30 min efter hver træning. Så er den der :)

Det handler om at tabe sig når du skal ned i fedtprocent. Derfor skal du ha fundet dit ligevægtsindtag.

Gå efter at tabe 500 gram om ugen, da det giver den bedste kombination af at tabe sig i et tilfredsstillende tempo, og bevare største delen af din nuværende muskelmasse.

Brug enten beregneren her inde, eller på www.bodybuilding.dk. De kan give lidt forskelligt resultat men prøv dig frem!

Gå efter at være i et underskud af kalorier dagligt, på 500 kcal.

Hvis vi nu siger at beregneren estiminerer dig til at have et dagligt energiforbrug på 3200 kcal, så gå efter at spise 2700 kcal. Vej dig om morgenen, inden du har spist, og efter du har været på wc en gang om ugen. Hvis du har tabt under 500 gram, så kan du tage 200 kcal mindre hver dag. Hvis du har tabt dig mere end 500 gram, holder du den bare der, da du i starten vil miste noget indhold i maven, og væske osv.

For satan, tak for svar Toto, det var da noget man kunne bruge til noget :)

Jamen jeg vil prøve at regne lidt på det.. Har som sagt altid gået efter masse, så har altid bare sørget for at få "nok" mad..

Men ja, hvis man vil blive lidt markeret, må jeg nok hellere til at få lidt tal på det :)

tak for hjælpen Toto, stor hjælp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0