Spørgsmål ang. protein behov.


Jesus
 Share

Recommended Posts

Hej jeg plankægger snart at komme igang med træning igen.

Jeg har tænkt på at træne kettlebell 3 gange om ugen med noget cykling, til og fra hvor jeg nu skal hen.

Jeg vejer 90kg og er 182cm.

Ifølge Protein FAQ øverst i sticky sektionen, skal jeg have 2gr pr kropsvægt. Ved i hvad det lyder da forkert? Ok der stod godt nok ved powerlift...

Kan mindre ikke gøre det ?

Grunden til jeg spørger er fordi at jeg ikke kan klare protein drikke, smagen er meget dårlig..

Link to comment
Share on other sites

Der er en protein FAQ er ellen andet sted herinde. Men husker jeg ret er det 1,3-1,5 gram pr kilo.

Du kan få mange forskellige mærker Af protein pulver. Nogle smager af helvede til, medens andre smager ganske okay. Det er nok en smags sag hvilket mærke man fortrækker. Jeg kan ikke selv klare de neutral og dem med vanille smag. Medens kakao og jordbær er fine i de fleste mærker. Nogle sider har du mulighed for at bestille en omgang prøver til en lille penge så du ikke køber en stor bøtte med en smag du ikke kan klare.

Link to comment
Share on other sites

Ok ja, det ringer nogen klokker nu. Tak for dit svar mht. protein pulver har jeg måske været lidt uheldig, men nogen af dem har en noget fake smag. Kan bedre forestille mig at få dækket 130gr protein om dagen, lyder meget realistisk. Men så alligevel når man træner hårdt er det jo som om man bare craver ordentlig ernæring.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share