Hvilket pulsur?


annoying
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er på udkig efter et pulsur, men er efterhånden blevet forvirret over hvad de forskellige kan, og hvad de specielt er gode til hver især.

Det er især svært for mig at vælge da jeg dyrker meget forskelligt sport, da jeg har brug for variation for at holde motivationen.

Det skal helst kunne bruges til både løb, cykling og fitness(styrketræning og hold), det skal primært bruges til pulszone og kalorieforbrug.

Jeg har kigget på Polar FT80, men jeg er blevet itvivl om det også kan bruges til løb og cykling, da der står forskellige ting rundt omkring.

Så jeg tænkte på om nogle af jer kunne komme med et kvalificeret bud, på et godt ur.

Desuden ville jeg lige høre om det er nogen betydning for om det er et kvinde- eller mandeur.

Link to comment
Share on other sites

lad os tage det fra en ende af :)

forskellen på kvinde og mande ur, ud over farven: kvindeuret har indbygget sandwich mode, den fortæller dig hvornår det er din mands spisetid så du kan finde din vej til køkkenet :P

ej der er ingen reel forskel på disse ud over farven

hvilket mærke skal du så vælge...

ja det deler jeg op i 3 kategorier

polar, pulsur firma der har fundet på at smide en gps efter deres ur

garmin.gps firma der har sat pulsurfunktion i en gps tracker

suunto: dykkerurs firma med storhedsvanvid :)

da du vil bruge den til både cykel og løb skal den jo enten være med gps eller fodpod og cykel montering

men hvad er dit budget så tager vi den derfra :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share