Hjemme/udendørs styrketræning


Kasper1234
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

Da sommeren er nær, tænkte jeg at det snart skulle rykkes udenfor styrketræningen istedet for fitness centeret.

Er der nogle gode råd som kan bruges udendørs i haven evt. med nogle stolper og simple redskaber, push-ups etc etc.

I må meget gerne være kreative, og helst så mange øvelser som muligt :)

Tak på forhånd.

-Kasper

Link to comment
Share on other sites

Bor du på landet kan du vel smide en ko på skuldrene og squatte med den? Det er old School.

Mere seriøst. Der er nogle trænings programmer med kropsvægt, som jeg mener kan findes via forsiden.

Pullips. Kropshævnkninger osv, er jo umiddelbare bud. Hvis du har mulighed for at skubbe noget med modstand, vil du jo kunne få lidt den samme effekt som en Prowler giver. Sandsække osv, er jo også en mulighed hvis du ikke har den ko.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Haha jeg holder på den med koen. Men man skal vist være rimelig sneaky, for at få sådan en op på skulderne.

Nå, men hvor bor du henne i landet Kasper? Jeg ved at i de fleste storbyer er der sat nogle udendørs fitness instrumenter op, blandt andet i Aarhus ved tangkrogen. Kan godt anbefales, hvis det skulle være, så er det super at svinger der forbi hvis man alligevel er ude at løbe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share