Tvangsspisning


mxo
 Share

Recommended Posts

Hej jeg har i den sidste tid arbejdet mig du af min spiseforstyrrelse, men nu har jeg fået et nyt problem, jeg synes jeg er begyndt at tvangsspise, altså jeg står op og spiser allerede et par timer efter selvom jeg overhovedet ikke er sulten, det er bare som om min hjerne tænker det er nu eller aldrig, forleden dag havde jeg ikke fået morgenmad og klokken blev 2 gik nærmest helt i panik fordi jeg endnu ikke havde spist :( det er ret træls at have det sådan, det er som om min krop og hjerne ikke gider sulte mere, når chancen for at spise er der propper jeg mig som om jeg aldrig har set mad før, sådan er det blevet ved ret længe.... er bange for at tage på af at overspise, jeg er oppe at spise 2500 kcal om dagen ca, min vægt er underligt ? ikke steget til trods for at jeg faktisk spiser 1000 kcal mere end jeg plejer??? men kan det være at den stiger langsomt uden jeg kan se det,,, jeg vejer stadig 54,7kg 176 cm, så den stiger ikke betydligt.

HVAD SKAL JEG GØRE MOD TVANGSSPISNINGEN....

Link to comment
Share on other sites

Uden at kende hele historien, så lyder det som om du er gået fra anoreksi til bulimi, hvilket så vidt jeg ved ikke er helt unormal. Alt udskiftet 1 spise forstyrelse med en anden, søg professionel hjælp!!, ingen herinde kan hjælpe dig ordenligt.

Ang at den vægt ikke stiger, så er det nok forbi din krop er ved at vågne op fra den faste tilstand du har haft den tvunget ud i, så stiger forbrændingen

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Du har under spiseforstyrrelsen været i meget lille kalorieindtag om dagen. Nu hungrer den efter kalorier, og vil have og have. Du oplever måske at du har behov/lyst for/til at spise hver 2. Time.

Det skal du have hjælp med, så du får et normalt forhold til mad igen. Det kan du ikke selv, tro mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share