S. 5kg Whey Protein


simo6653
 Share

Recommended Posts

Hej, da jeg ikke kan lide smagen af mit proteinpulver vil jeg gerne sælge eller bytte det til samme mængde bare med chokolade. Det fulde navn af pulveret er "Viking Nutrition Whey Protein". De 5kg jeg har er med jordbær smag. Har indtil videre kun taget 2 scoops.

Link to comment
Share on other sites

Har indtil videre kun taget 2 scoops.

Den er jo også splinterny

Hvilken af de to er det? Der er selvsagt meget stor forskel på om forsejlingen er brudt, da det er en fødevare vi snakker om. Personligt ville ikke betale over halv pris på et åbnet produkt, og selv til den pris er jeg ikke sikker på at det ville have interesse.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke noget med om det er slemt, jeg fik kvalme af smagen.

- og det er jo ikke en fødevare, det er et kosttilskud, der er en kæmpe forskel på de to ting. Og hvis du ikke har nogen interesse, hvorfor skal du så kommentere på det, du kan jo i bund og grund være ligeglad. No offense. Det er fint nok du er kritisk og alt det der, men det du siger er jo ikke rigtigt. 2 scoops er NADA, folk skal ikke betale fragt osv osv. Du kan sikkert få noget andet billigere på brittiske hjemmesider, men det er jo ikke det samme som det her.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig, jeg tager det altid efter jeg har badet efter træning, og vasker altid mit scoop. Proteinpulver er IKKE en fødevare som sådan, det er jo ikke det du definere som en fødevare. Det er stadig kun et kosttilskud, hvilket ikke er en fødevare.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig, jeg tager det altid efter jeg har badet efter træning, og vasker altid mit scoop. Proteinpulver er IKKE en fødevare som sådan, det er jo ikke det du definere som en fødevare. Det er stadig kun et kosttilskud, hvilket ikke er en fødevare.

Men sagen er at du har åbnet den, og det er der nogle der finder som et stort minus når de skal købe "brugte" fødevarer. Det må du jo så forholde dig til.

Link to comment
Share on other sites

Har du haft rene hænder når du har taget af det?

Du mener altså, at der i princippet kan være spor af for eksempel urin eller afføring deri? Det man selvfølgelig ikke vide.

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share