Ondt i lænden


Træning1
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg har her tidligere på dagen fået ondt i lænden, og har ligget i sengen siden det indtraf. Jeg er lidt bange for at skyldes overbelastning.

Derfor vil jeg gerne høre, om hvad i har af erfaringer med ondt i lænden. Skal jeg være bekymret for at det skyldes overbelastning, eller skal jeg tage det helt roligt, da jeg "kun" har haft det i dag?

Det skal siges at jeg kører HST lige nu. Jeg har efterhånden trænet længe, og har aldrig oplevet et sådan problem før.

Jeg vil også gerne spørge om, at HVIS NU det skyldes overbelastning, kan jeg så godt forsætte min træning som normalt eller skal jeg droppe de rygøvelser jeg ikke kan lave (f.eks. dødløft) eller skal jeg bare helt droppe træningen?

Tak!

Link to comment
Share on other sites

Kan du forklare lidt mere om smerten?

Hvad lavede du da smerten opstod?

Hvor meget hæmmer den dig? kan du slet ikke komme op og stå, eller gør det ondt når du bukker dig? eller måske når du rejser dig fra siddende stilling, føles lænden så stiv i det, så du ikke helt kan rette dig op?

Eller hvordan??

mvh.

Wanabee

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share