ANT+ - man skal ikke gå ned på udstyret


Stryger2
 Share

Recommended Posts

Er kommet lidt i gang med at cykle, og det er jo altid herligt at finde et nyt område at maxe den på udstyrsmæssigt.

Jeg er stødt på ant+ begrebet et par steder, men ikke nogen entydige anbefalinger af udstyr.

Er der nogen herinde der bruger det, og har et par gode tips at videregive?

Det virker jo smartere med kombinationen smartphone + pulsmåler + evt kadencesensor fremfor at investere i et pulsur, eller er der noget jer overser her?

Link to comment
Share on other sites

Det virker jo smartere med kombinationen smartphone + pulsmåler + evt kadencesensor fremfor at investere i et pulsur, eller er der noget jer overser her?

Jeg har 2 pulsure (Suunto + Polar), en del kadence- og fart-dimser til cykler + en iphone og ANT+ pulsbælte-tingest, samt en holder+ANT modtager til Iphonen.

Det er fedt at køre med smartphonen på styret og have en "stor" skærm foran sig med kort. Det er også fedt at pga. standarden kan du købe udstyr fra mange producenter. Et problem er, at batterilevetiden på en smartphone med GPS + diverse slået til er begrænset. JEg tror jeg kunne klemme ca. 2 timer ud af en iphone 4s ved brug med Endomondo og ANT modtager.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share