MOL cykelextravaganza


Kermit
 Share

Recommended Posts

Hø - jeg det burde jeg nok også - køre en tur, altså.

Jeg havde faktisk forventet at det ville regne væk og havde sat næsen op efter at smide lidt fedt nu der var dømt træningspause og havde ikke spist specielt meget. Men her over middag fik jeg travlt med at hælde carbs i halsen.

Typisk - nu skinner solen lystigt, så det er sq ærgeligt at regnen ikke stoppede bare et kvarters tid før.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Alle vejrudsigter er også enige om området for MOL-træningen bliver ramt at hidsige byger og torden her sen eftermiddag og tidlig aften..

Jeg foreslår at vi allerede nu aflyser.

Hvis ikke der er nogen der senest 13:40 melder at de kommer uanset hvor tosset vejret er, så kommer jeg ikke. Så cykler jeg en omvej hjem i stedet og håber at undgå regnvejr. Eller nærmere at slippe for cykelrengøring :innocent:

Vejret bliver instabilt i den nærmeste fremtid, så for ikke at råbe "ulven kommer" for mange gange, synes jeg at vi skal vente med at finde en ny dato indtil vi kan finde en dag hvor der er en rimelig god chance for at ramme tørvejr.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share