Tonni Jensen bænkpresser 335kg


Onkel Troels
 Share

Recommended Posts

Bænkpresser 335kg til VM i tjekkiet.

Ved godt det er lidt 'old news' men undrede mig bare over at der ikke var lavet en tråd omkring det da det er en så vild vild styrkepræstation.

Selvom MOL vidst mere er RAW dagsform og funktionel crossfister forme man hylder så synes jeg også det er på sin plads at man lige tjekker ud hvor stærk denne mand er.

Og iøvrigt en mand som jeg er ret sikker på at lifetime drugfree..

Et træningsløft var hvad jeg lige kunne finde på youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=-jE-3pRVxW8&feature=relmfu

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Tonni er 100% good guy.

Han er en af de flinkeste gutter jeg kender og er altid klar med en hånd, hvis man lige har brug for det.

At han så ligner en mini version af Hulk og er lavet af et helt andet stof er så en anden sag.

Troels de 335kg er imponerende, men jeg mener faktisk at Tonni har presset en del mere til træning.

Link to comment
Share on other sites

Alle de ting du nævner der, er ting godkendt til konkurrence.

Men ok, det er jo dit signatur-trick, at komme med en dumsmart kommentar, i stedet for et reelt svar...

Dumme spørgsmål fordrer dumme svar.

Board press og dødløft fra rack er også udelukkende for ego.

Stød fra blokke er også udelukkende et ego-løft.

Det er vel rimelig ligetil at konkludere at et stykke udstyr der hjælper i en del af en bevægelse kan hjælpe til at overloade andre dele? At man kan vænne sig til at have flere kilo i hænderne og bevæge dem i en fuld (men assisteret) bane? At man med kan bruge tungere vægt end ellers for at styrke sit lockout?

Undskyld at jeg anser folk for at være voksne tænkende mennesker, det skal aldrig ske igen. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er vel rimelig ligetil at konkludere at et stykke udstyr der hjælper i en del af en bevægelse kan hjælpe til at overloade andre dele? At man kan vænne sig til at have flere kilo i hænderne og bevæge dem i en fuld (men assisteret) bane? At man med kan bruge tungere vægt end ellers for at styrke sit lockout?

Undskyld at jeg anser folk for at være voksne tænkende mennesker, det skal aldrig ske igen. :)

Det afsnit giver simpelthen ingen mening. Du er nødt til at formulere dig bedre, for det er umuligt at konkludere, hvad du overhovedet mener i nævnte afsnit.

Link to comment
Share on other sites

Det afsnit giver simpelthen ingen mening. Du er nødt til at formulere dig bedre, for det er umuligt at konkludere, hvad du overhovedet mener i nævnte afsnit.

Jeg har netop læst det igennem igen og det giver fin mening. Hvad er det specifikt der er besværligt, så skal jeg med glæde bøje det i neon. :)

Link to comment
Share on other sites

Bruntse er slet slet ikke på styrkeniveau med Tonni.

Forced, løftet røv, krudt, bounching og slingshot gør meget. Men hvis man spurgte Bruntse ville han også selv sige det. De er iøvrigt begge nogle flinke fyre. Har trænet med dem begge.

Husker stadig dengang jeg bænkede mere end Tonni :bigsmile:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Tonni træner stadig lidt dødløft og let squat engang i mellem. Han er stadig god for 300 kg i dødløft, selvom han ikke træner det. Totalt til grin.

Han går og bøvler med lysken, det har han gjort et stykke tid, så han holder sig til bænkpres.

Link to comment
Share on other sites

Tonni træner stadig lidt dødløft og let squat engang i mellem. Han er stadig god for 300 kg i dødløft, selvom han ikke træner det. Totalt til grin.

Han går og bøvler med lysken, det har han gjort et stykke tid, så han holder sig til bænkpres.

Jeg har efterhånden været i HSK et års tid. Selv om jeg normalvis kun er der 2 gange om ugen, har jeg kun set hr. Jensen squatte én gang. Så det er vist meget sjælden dødløft og squat står på programmet.

Hvis jeg ikke husker helt forkert, har han vist bænket 340 til træning. Han failede vist 350, hvor vi stod 5-6 spottere :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fed tråd. :smile:

Jeg var slet ikke klar over at vi havde så gode løftere i DK.

Hvor meget løftede Niels Stærkjær da han var på toppen? Og er trøjerne så forskellige fra dengang, at det er svært at sammenligne?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share