slanke produkter er det usundt?


Peter Larsen
 Share

Recommended Posts

Nupo hjælper mange som har svært ved at stoppe med at spise alle de usunde ting og generalt få styr på kosten, men pointen med nupo er at du spiser det seks gange om dagen, du kan vælge den rene nupo kur som kun består af seks måltider om dagen, så er der nupo kuren + 500-600g frugt, og nupo kuren + 10 brikker, de har lavet en brik bog hvor forskelligt mad bliver delt op i brikker, så nej det ville ikke være godt at spise det som du beskriver.

Link to comment
Share on other sites

Som Mariadl siger, har de opbygget et helt system med at "tælle brikker", hvor alle typer mad er blevet tildelt en brikværdi, og så må du max spise X antal brikker alt efter hvor meget Nupo du får.

Både min kæreste og svigermor har haft stor glæde af det, men primært fordi de fik en nem måde at holde øje med kalorieindtaget, så hvis du vil forsøge dig med Nupo, vil jeg klart anbefale, at du læser noget mere om det system, det knytter sig til.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg er ikke i tvivl om at man kan tabe sig på Nuppo. Der hvor jeg ser problemet er, hvad så bagefter? Der er jo en årsag til at man var overvægtig. Så hvis der ikke efterfølgende sker en ændring i ens livesstil så kommer de ekstra kilo jo bare igen.

Har selv for adskellige år siden forsøgt mig ned Nuppo, og synes godt nok det er en trist måde at tabe sig på, især når jeg nu ved at jeg med den rette kost kan tabe ca 1½ kg om ugen.

Hilsen

Michael

http://plauborgmichael.blogspot.dk/

Edited by MichaelPl
Link to comment
Share on other sites

Nupo er kedeligt og slet ikke spændende, men det kan være svært for nogen og finde ud af det helt rigtige mad, og samtidig spise varieret, med nupo ved man hvad man skal spise og hvor mange kalorier man får. Har selv tabt 23 kg med nupo og det rigtigt, det der er alt afgørende er at du finder en ordenlig måde at spise på bagefter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share