Drømmen om en fodboldkarriere.


1pige1drøm
 Share

Recommended Posts

Hej :-)

Jeg er en pige på 14 år der inderligt drømmer om at blive professionel fodboldspiller. Jeg har pt. Lagt alt skolearbejde til side for at fokusere på fodbolden, og på min fremtid.

Jeg har gået til fodbold i snart 11 år, men ved at jeg mangler massere af træning endnu.

Sagen er at jeg er ved at løbe tør for idéer til tekniske trænings metoder, da jeg snart er træt af at lave det samme ting igen og igen - Hvilket heller ikke gør mig til en bedre fodboldspiller.

Jeg løber og cykler, så jeg har kondinationen oppe. Men jeg vil rigtig gerne have nogle gode råd om, hvordan jeg bedst kan træne de mere tekniske ting.

Har i nogle "gode" måder I måske bruger selv?

Tak på forhånd!

// Tammi Elisia.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til,

Jeg gætter på at det er fordboldteknik du efterlyser?

Jeg må desværre skuffe dig med at vi ikke har nogen "fodfoldnørder" bland de aktive brugere herinde. Konditionstræning og styrketræning vil du sikkert godt kunne få hjælp til men for det andet, skal du nok have fat i træner eller se om der ikke er et forum for fodboldspillere.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Hej Tammi,

Hvor er det fedt at høre dine fremtidsplaner. Er midlertidlig skadet men har lige siden jeg startede til fodbold haft et mål og det er at blive professionel. Du skal ikke lade drenge eller nogen anden forhindre dig i at nå dit mål. Hvis du vil have lidt råd til, hvordan du udvikler dig bedst er du velkommen til at skrive.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share