Tilbage til fodbolden.


LeftyStriker
 Share

Recommended Posts

Hej alle. Jeg er en ung mand på 27 år. Jeg prøver lykken på dette forum for at evt. få et par råd om hvordan jeg kan vende ordentligt tilbage til fodbolden.

Jeg har spillet i mange år førhen, så kom jeg i alvorlige skadesproblemer i en årrække, så blev man voksen, fik job og et andet liv fik prioritet. Der har da været plads til hyggebold og et par forsøg på comebacks men pga dårlig forberedelse medbragte det nogle kedelige og tåbelige skader.

Jeg har et rimelig fysisk krævende job, går i gennemsnit 7-8000 skridt på en arbejdsdag, samt et samlet løftearbejde på ca. 5-6 tons pr dag oveni. Og det er det gennemsnitlige overblik. Det tager lidt af energien når man så endelig skal hjem og træne.

Jeg har for længe været 'ude af gamet' og søger nu lidt hjælp.

Jeg er i nogenlunde form som det ser ud nu, men mangler sgu lidt på alle kanter.

Er der nogle der kan foreslå et evt. træningsprogram, kan sådan set alle ugens dage så der er ingen undskyldninger udover en smule træthed fra job.

Evt en 'kostplan' der kunne give god energi og hjælpe musklerne på rette vej.

Og så evt nogle gode solo-øvelser med bold passende til min spille stil:

Spiller-data:

Position - Angriber, center-forward, wing.

Foretrukne fod: Naturlig venstrebenet, næsten ligeså god med højre.

Var oprindeligt rigtig hurtig og havde en ok sparketeknik.

Fysik:

170cm høj

70kg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share