'Smadret' hænder af spinning? Hjælp


Wally
 Share

Recommended Posts

Jeg er indenfor den sidste måned til 1½ begyndt at spinne en del... og jeg laver altså en mindre sø under cyklen... Det har resulteret i at mine hænder er helt ødelagte af alt sveden... Jeg tænker at jeg ikke kan være den første som har stået med dette problem før.. Så er der nogen forslag til hvad man skal gøre for ikke at ætse sine hænder helt op?? Eller er det bare en masse håndcreme der skal til?

W

Link to comment
Share on other sites

Hej Wally

Gør dine "med-spinnere" den tjeneste at du lægger et håndklæde under cyklen hvis du sveder så meget. Jeg ved at de fleste piger finder det megaulækkert når sidemandens sø begynder at brede sig hen under deres egen cykel. Bvadr!

Med hensyn til dine hænder, så kan du overveje at bruge cykelhandsker. Det gør jeg selv fordi mine hænder også bliver svedige og jeg får følelsen af at mine hænder glider på styret. Men ellers er håndklædet på styret et rigtig godt tip!

Link to comment
Share on other sites

Hej Betina!

Haha Ok jeg vil begynde at ligge noget 'papir' under cyklen til timerne... Det er jo ikke meningen at det skal vække forargelse!! Når det så er sagt så har jeg altid følt det lidt som en konkurrence om at kunne producere den største sø under ens cykel... :) Men jeg vil def. tage det til efterretning og begynde at have papiret klart ;)

ja måske er handsker løsningen?? Ikke sikker da jeg forstiller mig at de bare laver et rent dampbad for mine 'sarte' hænder...

Tak igen ;)

Edited by Wally
Link to comment
Share on other sites

Seriøst, det med at svedsøerne breder sig, har jeg aldrig oplevet er et problem.

Men OK, jeg da hørt et par af damerne i cykelklubben fortælle at side-søstrene ser forarget til når de giver den gas til spinning.

Jeg må ærligt tilstå at hvis man man er så sart, kan jeg ikke forstå at man i det hele taget går ind i en varm, fugtig og småstinkende spinningsal.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Gregers - uden at dette skal være en debat for eller i mod retten til at svede, så er det sgu da ikke lækkert, vel?

Jeg sveder da også så det drypper på gulvet og jeg tørrer da også altid op efter mig, så selvfølgelig må man svede når man spinner - det hører med. Men det betyder altså ikke at jeg har lyst til at sjoske rundt i min sidemands sved i mine sokker (hos os tager vi altid skoene af under udstræk). Der synes jeg altså at almindelig høflighed tilsiger at man begrænser sin sø til under sin egen cykel.

Måske er jeg bare sippet - so be it!

Link to comment
Share on other sites

Seriøst, det med at svedsøerne breder sig, har jeg aldrig oplevet er et problem.

Men OK, jeg da hørt et par af damerne i cykelklubben fortælle at side-søstrene ser forarget til når de giver den gas til spinning.

Jeg må ærligt tilstå at hvis man man er så sart, kan jeg ikke forstå at man i det hele taget går ind i en varm, fugtig og småstinkende spinningsal.

Stærkt skrevet Gregers

Jeg sveder, jeg sveder meget, jeg sveder meget mere end andre.

Jeg vil osse have lov til at være her, jeg vil osse have lov til at lave sport, jeg vil osse have lov at give den gas.

Hvis det er ulækkert, så er der ikke noget at gøre ved det - og de fimsede kvinder må lave deres egne hold, som de jo iøvrigt i forvejen har mange steder!

HER GÅR GRÆNSEN

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share