Motion-onlines konditest-app er ude nu til intropris


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Nu er den danske udgave af Motion-onlines konditest-app ude i app store til en pris på 12 kr.

Udover 9 forskellige konditionstest indeholder den også 3 fine værktøjer, som de fleste der træner kan få glæde af:

Beregning af træningspuls, Pace/hastighedsberegner og en ret nifty Interval-timer.

Vi har brugt rigtig rigtig lang tid på at optimere brugerfladen og funktionerne. Vi er blevet ved og ved med at ændre detaljerne indtil det er blevet som vi selv synes det skal være. Derfor kan det virke paradoksalt at sælge den for næsten ingenting, men sådan er spillets regler. Specielt i starten er det afgørende at få en app kørt op i App Store og det sker gennem salg og gode ratings.

Jeg vil derfor bede alle jer med iPhones gøre mig den kæmpetjeneste at downloade app'en og give den en rating (I behøver ikke skrive anmeldelse). Gør det også selv om I ikke interesserer jer for kondtionstestning :bigsmile:

Hent den her: Kondtionstest

post-2-0-99065100-1343853786.jpg

Senere vil den også komme til Android.

Edited by Morten Z
Prisangivelse rettet
Link to comment
Share on other sites

Så den købt og vurderet, passer alligvel godt ind i mit løbeprojekt.

Held og lykke med det :bigsmile:

Edit: Kan det passe det går noget tid før man kan se ens rating af programmet? min vises nemlig ikke pt.

Edited by Kafir
Link to comment
Share on other sites

Vi er næsten klar med en Android version. Det tager bare længere tid at tjekke at den virker til Android fordi der er så mange forskellige slags telefoner. Hvis der ikke er problemer kan den være klar om en uges tid. Ellers kan det tage op til 3-4 uger

Link to comment
Share on other sites

Downloaded og rated.

Thnx!

Vil det være muligt med tiden at få et "hjul" mere på i Interval-timer'en hvis man gerne vil træne f.eks. 30 sek gang, 20 sek. løb og 10 sek. spurt?

Det kan vi overveje. Det mest brugte er jo at afvikle et antal runder hvor intervallerne er de samme, men evt. kan vi lave det sådan, at man kan vælge om man vil have 1, 2 eller 3 intervaltimere.

Link to comment
Share on other sites

Det har vi valgt ikke at indbygge i første omgang, men vi overvejer det til update. Problemet med GPS og 12-min test er, at hvis du løber på en 400 meter, så kan du få en ret stor usikkerhed.

Hvis man løber på en bane, har man nok ikke særligt meget brug for en GPS. GPS-funktionen kunne være tilslutbar, som den fx er det på Endomondo.

Link to comment
Share on other sites

Endomondo opdatere kun hvert 12 sekund - Hvilket kort sagt er lårt (Noget som jeg gerne vil spise, hvis et klogt hovede kunne fortælle om hvorvidt man kan ændre dette!)! ... !

I så fald, kan man håbe på at man selv kan vælge opdateringsfrekvenser - Hvis man eksempelvis skifter retning ofte (Ex. måler en hvis afstand op mellem to ting, og løber frem og tilbage - Så er det rimeligt seriøse udsving)

... Men nu vil jeg ihvertfald give mig i kast med at hente app'en! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lige en update til jer og tak for hjælpen ind til nu.

Det må siges at være en ret succesfuld launch for en fitness-app. "Konditionstest" ligger nr. 2 i kategorien Health & Fitness lige efter endomondo.

Og den ligger nr. 13 på listen over "Top paid" for alle kategorier (over Angry Birds)! :cool:

post-2-0-89286400-1343986429_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Igen - tak til alle. På et tidspunkt var den helt oppe på plads 7 på top paid listen. Vi stopper nu med intro-prisen, men har besluttet ikke at sætte den til 18 kr., men til 12 kr.

Hvis nogen af jer der har købt app'en har problemer eller spørgsmål, så skriv det endeligt her.

(okay - jeg skylder et juleskin - men det bliver ikke lige nu)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

iPhone app'en er nu opdateret og har i den forbindelse skiftet navn til Fitness Test pro. Navneskiftet skyldes at samme app sælges i hele verden - foreløbig dog kun på dansk og engelsk.

Grafikken har fået et kraftigt løft og så er der kommet GPS på Coopertesten. Det betyder at du kan teste dit kondital med den klassiske 12-minutters test på en vilkårlig løberute.

post-2-0-08146800-1348004443_thumb.jpg

Kommentér gerne :-)

Link to comment
Share on other sites

 Share