Træning derhjemme


Fellaz
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er en 15-årig dreng, der ikke er så høj (måler cirka 165 cm). Før i tiden (12-13 år) trænede jeg ofte mavebøjninger og armstrækninger, men da jeg fik af vide af mine bekendte og forældre, at det kunne skade min vækst, så stoppede jeg øjeblikkeligt. Dog har jeg læst, at det blot er en myte, men jeg gør det alligevel ikke mere, da jeg ikke vil tage "risikoen".

Så nu står jeg her... har ikke trænet så meget, hvad angår styrke og har efterhånden mistet den sixpack, jeg havde før.

Men jeg vil høre, om I har nogle forslag til træning derhjemme? Gerne træning, der ikke "hæmmer" min vækst, da jeg jo er lille i forvejen. Af redskaber har jeg sjippetov, hulla-hopring og (vægte).

Jeg søger træning, der kan forbedre min krop udseendesmæssigt... Har hørt, at sjipning er en god træningsmetode?

Selvfølgelig skal dette ikke være min træningsmetode de næste år frem, men vil bare gerne lige have den træning, mens jeg vokser. Jeg regner med fitness om fire-fem år :-).

// Fellaz

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share