Personlig træner/ tr.makker


Neptus
 Share

Recommended Posts

Hej :-)

Jeg har igennem lang tid trænet bare fordi jeg elsker det. Nu er jeg nået dertil hvor jeg faktisk godt vil tabe mig lidt, få både kost og motion med og nå den krop jeg altid har drømt om.

Jeg vil gå på stranden og være selvsikker. Prøve cowboybukser der bare sidder perfekt så det er svært at vælge et par man skal købe. Ikke have muligheden for at tænke: "HAN droppede mig pga min krop"!! ALTSÅ vi lever EN GANG og jeg vil prøve at være "perfekt".

Er der nogen der evt vil tjene lidt på at hjælpe mig. ikke hver dag. men lægge nogle programmer jeg skal følge og følge op på dem :-) ELLER kender I nogen, har I erfaringer med nogen trænere? :-)

Eller

En træningsmakker der virkelig gerne vil det her. Er med på at styrketræne og hvor vi overholder aftalerne om evt at træne sammen. Ellers bare hjælpe hinanden med motivation over mail/face... hvad du nu føler kunne være brugbart.

Jeg kan godt lide at være aktiv så har overvejet at melde mig ind i en roklub da jeg er liiiiidt træt af cykling/spinning... løber dog også lidt. Så der er jeg med.

Det er styrketræningen der halter...

Jeg er 24 årig kvinde, sygeplejestuderende, og fra KBH:-) Jeg ønsker at smide ca. 10 kg. Men det vil være billedet i spejlet der bestemmer hvornår resultatet er nået;-)

knus fra mig:-)

Link to comment
Share on other sites

Hey du. :)

Der er intet i denne verden der kan måle sig med at kunne tage et par jeans på og bare føle at de sidder som de skal. Eller bare egentlig at være tryg i sin egen krop på stranden. Dit udgangspunkt var hvad der fik mig til at træne, at være så perfekt som min krop nu kunne blive. Det har så før med sig at jeg er blevet personlig træner.

Jeg har nu brugt et halvt år på at tage 10 kilo på for at smide dem igen, et halvt kilo om ugen over en periode af 4 måneder. (det kan sagtens gøres hurtigere). af den simple grund at jeg ikke kan forvente at mine klienter kan tabe sig, hvis jeg ikke selv kan gøre det.

Hvis du skulle få lyst til en personlig træner og et gratis uforpligtende møde. så kan du skrive til mig på.

[email protected]

Mvh. Jesper.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share