Vil stadig gerne tabe mig mere...


HejHej...
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jeg er en pige på 14 år, 159 cm og 46 kg. Mit Bmi ligger på 18.2 og jeg plejer gerne at veje 52-53 hvor det jo så ligger omkring de der 20-21... men jeg vil stadig tabe mig mere. Til morgenmad spiser jeg cornflakes blandet med havregryn, og det er i det hele sådan cirka 5-6 mundfulde. Det er ikke altid at jeg spiser noget til frokost, men ellers er det to halve rugbrødsmadder, med helt normalt pålæg på bare uden smør. Jeg vil gerne springe eftermiddagsmaden over (hvidt stykke brød, enten med syltetøj eller honing (meget tyndt lag), men det er ikke altid lige let når mine forældre siger jeg skal spise noget mere... Til aftensmad får jeg gerne kylling, lam (eller noget i den stil), kartofler, ris, pasta osv. Og gerne salat til....

Har I nogle bud til hvordan jeg kan tabe mig mere..?

p.s. jeg løber hver anden dag, 3 km, på cirka 15 min.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, med mindre du går med planer om at være topatlet så tror jeg du er ude på et skråplan.

Med din alder,højde, vægt og BMI vil jeg sige at du absolut IKKe behøves at tabe dig. Det er meget vigtigt, især som barn og ung at du får den rigtigt kost så din krop kan udvikle sig.

Hvis du vil gøre noget, så er mit råd at du begynder at træne, ikke kun løb men også i et center hvor de kan vejlede dig, og sikre at du ikke skader dig selv ved forkert eller for meget træning.

Michael

http://plauborgmichael.blogspot.dk/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share