God kiropraktor i Kbh?


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_07102015

Er der nogen der kender en rigtig god kiropraktor - der også har forståelse for at folk gerne vil kunne træne osv? :) Jeg går pt. ved en osteopat og giver det et par skud endnu, men vil gerne have navnet på en god kiropraktor i baghånden hvis ikke der snart er fremdrift. Det skal være i Storkøbenhavn.

Edited by SimonHP
Link to comment
Share on other sites

Jeg brugte tidl. Klinikken på Gl. Torv. Havde virkeligt god erfaring med dem i starten, både for mig og en del andre jeg kender. Men efter nogle træningsvenner begyndte at melde tilbage om lidt middelmådige oplevelser og jeg selv ikke rigtigt fik noget ud af deres behandling mere er jeg mere tøvende om at anbefale dem.

Det kan dog være værd at prøve at se om de kan hjælpe dig.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke den store erfaring med kiropraktorer, men har lige gået/går ved en i fysiq centret på hjørnet af englandsvej/løjtegårdsvej (Troels vestergaard) da jeg fik en ret akut låsning i ryggen. Han har ihvertfald haft stor forståelse for at jo hurtigere jeg kunne komme i gang med at træne som jeg plejer igen jo bedre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har svært ved at forestille mig, at du kan finde bedre manuelle behandlere end Peter herhjemme.

Han har en helt unik forståelse af kroppen, der går langt udover det normale.

Når det så er sagt, har min søde ven Højlund brugt Thomas J. Larsen hos kiropraktorerne.dk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har svært ved at forestille mig, at du kan finde bedre manuelle behandlere end Peter herhjemme.

Han har en helt unik forståelse af kroppen, der går langt udover det normale.

Når det så er sagt, har min søde ven Højlund brugt Thomas J. Larsen hos kiropraktorerne.dk.

Må man spørge hvem denne Peter er da jeg godt kunne bruge en "expert"??

Link to comment
Share on other sites

Nu skriver du ikke hvad der skal afhjaelpes Simon. I mange tilfaelde er kiropraktik måske ikke noedvendigt.

Jeg kan anbefale Kasper Fardan ved sports klinikken på frederiksundvej. Kasper er selv aktiv styrkelöfter og tidliger elitegymnast.

http://sports-klinikken.com/

Jeg har også tidligere vaeret på klinikke ved gl torv, men synes at resultaterne ved kasper er bedre,ved langt mere lempelig behandling end faldbaenk, knaek af nakken osv osv.

Link to comment
Share on other sites

Ellers er Hoosier's kiropraktor måske en mulighed?

Niklas er desværre flyttet til Stockholm. :unhappy: Jeg går nu hos Sophia (også Klinikken Gl. Torv), som jeg indtil videre (3-4 besøg) er godt tilfreds med. Jeg kombinerer med besøg hos Fardan, som jeg, ligesom Sune, også varmt kan anbefale.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke anbefale klinikken på gammeltorvet - det var én af behandlerne der der fik fucket min nakke op, som jeg i dag, 3 år efter, stadig har problemer med og nok aldrig bliver helt god.

Jeg er generelt ikke særligt begejstret for kiropraktorer i DK - de er alt for ofte blot fikseret på lidt hurtigt knæk og bræk og behandler på ingen måde "holistisk" (gyseligt ord, I know).

Mit bedste bud på en god kiropraktor er Jacob West - http://www.kiroaxeltorv.dk/teamet

Han er den eneste der rent faktisk har givet mig et konkret bud på hvad der var galt med min nakke og gav mig en øvelse der rent faktisk hjalp lidt, i modsætning til alle de mange andre kiropraktorer jeg var hos, der blot brækkede mig og sendte mig hjem så hurtigt de kunne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share