Større muskelmasse


Dominator
 Share

Recommended Posts

Jeg beklager meget hvis dette emne har været oppe før.

Jeg er en dreng på 17 år, som nu har trænet siden vintersæsonen.

Jeg træner full body hver anden dag, og har gjort det i en periode med nogle fine resultater. Mit problem er bare at jeg er spinkel af bygning, og altid har haft det problem at jeg ikke kan tage på i vægt LIGEGYLDIGT hvor meget jeg spiser af alt ligefra sund til usund kost.

Jeg har hørt læst mig frem til at det er sværere at blive stor hvis man forbrænder meget let. Derfor ville jeg bare høre om weight gainer ville være løsningen på dette problem?

Mvh. Domi

Link to comment
Share on other sites

Alle kan tage på hvis de spiser nok! - Spis 1 liter flødeis og drik 1L Sødmælks yougurt hver dag, udover din normale kost, så vil det være uundgåeligt at undgå at tage på!

Og for guds skyld gør det hver dag, hver eneste dag skal være i kalorie overskud! ikke bare en eller to gange om ugen - HVER DAG! Strejf efter at være (over)mæt hele tiden 24/7.! Og så vil du tage på!

Weight Gainer er ikke noget mirakel-middel - hvis vægtøgning er hensigten, så skal du spise mere - meget mere!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil prøve at gøre et forsøg med jeres forslag fra mandag af, og se om jeg kan få nogle bedre resultater med min træning på længere sigt. :-)

Og angående at løbe som jeg har haft en tendens til at gøre før, må jeg vist hellere til at stoppe lidt med, så jeg ikke smider mine kalorier så nemt.

Link to comment
Share on other sites

Skal lige siges 1L flødeis indeholder ca. 2000 kcal. - Det er 1.8L sødmælk, så er det vel en prioteringssag hvad man syntes er klammest? :bigsmile:

...Skal lige siges jeg ikke er så god til sødmælk(fail)!

Edited by KRF
Link to comment
Share on other sites

07:00 morgenmad - Havregryn og et stykke grov franskbrød med pålæg. + 2 glas mælk

10:30 formiddag - Et par stykker frugt + vand

12:00 Middag - Gerne noget rugbrød med diverse pålæg ligefra kylling, fisk eller svin. + mælk

15:00 eftermiddag - Franskbrød med pålæg. Og sommetider en kage eller småkager til dessert. + kaffe

"18:00" Aftensmad - (Oftest kød såsom kylling, kalkun m.m.) Inklusiv kartofler/ris. + vand/mælk/kakao

"20-22" - Hvis det bliver til noget ender det ofte med at være noget usundt noget. Kager eller kiks er mit bedste bud.

Link to comment
Share on other sites

Jamen flødeis??? Vil det ikke være det samme som at skyde sig selv i højrefod? Det samme som bare at sidde og fråde junkfood og sodavand?? :4whip:

Flødeis er frossen fløde og sukker - hvilket ernæringsmæssigt er omkring det samme som weightgainer.

Og udover det så handler det om at komme i et energioverskud - kalorier er kalorier, tanken skal bare være fyldt - og lidt til.

Hvis du spiser sundt og varieret, så sker der altså ikke noget ved at du tæsker nogle andre kalorier i dig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil prøve at gøre et forsøg med jeres forslag fra mandag af, og se om jeg kan få nogle bedre resultater med min træning på længere sigt. :-)

Og angående at løbe som jeg har haft en tendens til at gøre før, må jeg vist hellere til at stoppe lidt med, så jeg ikke smider mine kalorier så nemt.

Bare husk at du skal give det tid og være tålmodig. Og som et par andre allerede har skrevet, det skal være hver dag, hele tiden, ingen "smuttere"... :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share