Alkohol og bulk...


Pumpertp
 Share

Recommended Posts

Jeg er en 17årig dreng som bruger rigtig meget tid på min styrketræninger og tager det rimeligt seriøst. Jeg er ikke flyttet hjemmefra, så det er dog begrænset hvor seriøst jeg kan tage det vdr. kost osv. Jeg går ikke særlig tit i byen, da jeg ikke har lyst til at drikke for meget, og på lørdag skal jeg til en stor fest. Mit spørgsmål går ud på om ens styrketræning tager stor skade af at man drikker 10 bajer i byen en weekend, og hvilken konsekvenser det kan have. Jeg har læst en masse om det, og blandtandet fundet ud af, at nogen mener at det ikke skader det store at gå i byen 1 gang om måneden bare man er igang med at bulke? Er det rigtigt? Kunne virkelig godt bruge noget hjælp her! :D

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Hyg dig mens du er ung med at gå i byen engang imellem og drik det bajer du har lyst til. Gi' den så ellers gas i træningscentret med et fornuftigt træningsprogram og lad være med at piv over tømmermænd.

Det er klart at 10bajer ikke ligefrem er sundt og du ville helt sikkert kunne opnå en smule bedre resultater hvis du undlod det. Men hvorfor skulle man det hvis man synes det er sjovt og du ikke ligefrem dyrke bodybuidling eller sport på konkurrenceplan. :-)

Link to comment
Share on other sites

Alkohol er ikke sundt. Og det er heller ikke optimalt i forhold til ens træning. Men de negative sider i forhold til effekten på ens træning er kraftigt overdrevet. Selvom du går i byen hver lørdag, så kan du sagtens blive stor og stærk. Specielt hvis du ikke lader det gå ud over din træning og din kost.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share