Xenical 120 mg


Søren Skov
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg vil hører om nogen har prøvet at bruge ..., men inden jeg køber vil jeg lige hører om man kan tage dem sammen om nogen har erfaring med at bruge begge dele?

Tror du skal holde dig langt væk fra de piller, tror de har skiftet navn men så engang et program i tv hvor læger advarede mod dem. Det rigtige at gøre er bare at spise sundt, og øge motionen.

De lover du taber 10% af dit kropsfedt på 6 til 8 måneder, dette er sammen med en lav-kalorie kost som de anbefaler. er ret sikker på du vil tabe mindst det samme uden pillerne med en lav-kalorie, det eneste pillerne slanker er din pengepung

Hilsen

Michael

Edited by Morten Z
Link to comment
Share on other sites

alting har bivirkninger, spørgsmål er om det er nogle man kan mærke, hvad jeg har læst ind til videre, lyder det ikke sådan, anyway tænkte at det vil gå hurtigere, og de sælger dem jo til næsten halv pris, tror jeg prøver en omgang, og ser om det går hurtigere, spiser allerede sundt, og taber mig fint, men vil jo hellere gøre det på 3 måneder end 4 måneder.. Så tror jeg prøver det, så kan jeg altid fortælle hvordan det er gået..

Link to comment
Share on other sites

God fornøjelse, glæder mig til at hører om resultatet.

Har desuden en pose jord til salg, du kan få den til ½ pris, kun 5000kr :4smartass:

Undskyld, kunne ikke lade være, husker nu et indslag fra TV-shop om et lignende produkt. Deres dokumentation for effekten til at udskille fedt var følgende:

Et glas med ½ vand og ½ madolie, de påstod så at ved at tilfører deres produkt så var det tydeligt at fedtet blev skilt fra vandet.

Prøv selv derhjemme, olie og vand skiller så hurtigt at du ikke kan nå at tilfører noget som helst før det er sket.

Link to comment
Share on other sites

Mener der er en grund til at det i DK er LÆGER der ordinerer xenical (sikkert også billigere end det du muligvis "får" købt her)

der er bivirkninger:

Er der potentielle bivirkninger ved at bruge Xenical?

Xenical slankepiller virker ved at blokere for optagelsen af fedt i kroppen. Derfor er det sandsynligt, at der vil ske nogle ændringer i dine toiletvaner. Det er ganske normalt, og vil ske for de fleste i løbet af de første ugers behandling. For nogle mennesker kan det vare i et halvt år eller mere. Disse ændringer kan inkludere luft i maven, hyppigere toiletbesøg, trang til toiletbesøg samt besvær ved at kontrollere toiletbesøg, især efter indtagelsen af måltider, som indeholder mere fedt end anbefalet.

Hvis du oplever nogle bivirkninger, der giver grund til bekymring, skal du kontakte din læge. Du kan læse om alle bivirkninger, der er blevet rapporteret i indlægssedlen.

Dvs - spiser du for "fedt" - får du tynd mave med andre bivirkninger.

En god kost og motion - så skal det nok gå bedre.

Siger en der har tabt sig 60+ kg med kost og motion..

Link to comment
Share on other sites

Tro mig, du ønsker ikke de bivirkninger pillerne giver!

Xenical har jeg selv prøvet for mange år siden, lægeordineret, og ja de hjælper en anelse, men alle bivirkninger indtræder, selv med en fedtfattig kost, orange olieholdig afføring, der ikke kan kontrollereres.

Therma power indeholder så vidt jeg ved det samme som Letigen, der blev taget af det danske marked for mange år siden, da de var dødsensfarlige, så hvis du vil lege med dit liv.... Så gør det.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Der har været en del skriverier herinde vedr. appetitnedsættende lægemidler og det er faktisk et interessant emne. Jeg ved ikke om jeg ville bruge det personligt, jeg tror at kostomlægning, motion er en god vej frem, men en kombination, er måske en mulighed.

Som jeg ser det, er der kun ét på markedet herhjemme, der er godkendt af Lægemiddelstyrelsen (nu Sundhedsstyrelsen) som et appetitnedsættende lægemiddel mod varigt vægttab og det er Xenical som Søren Skov lidt uheldigt prøver at reklamere for. De fleste andre mirakelpiller, der påstår at de har opfundet den dybe tallerken med slankepiller, har desværre ikke overbevidst myndighederne om deres vidundermiddel, hvilket selvfølgelig er tankevækkende. Her tænker jeg på fx Nuvoryn eller Afrikansk Mango med spændende smag.

Xenical består ligesom Alli af stoffet Orlistat og er lipasehæmmer, der hæmmer optagelse af fedt fra tarmen, hvilket påvirker fedtabsorberingen og sikrer at op mod 30 procent af fedt fra kosten, ikke bliver optaget i kroppen. Det fedt som ikke optages, udskilles med afføringen. Alli slankepillen er håndkøbsvarianten, mens Xenical, der har en højere dosis er receptpligtig og bruges til folk med en høj BMI.

Herhjemme har Xenical ikke været solgt på det danske marked siden Maj, da medicinalvirksomheden Roche, der står bag præparatet ikke har været i stand til at producere det, og derved har det været udsolgt på de fleste apoteker herhjemme.

Er Xenical så fremtiden? Det ser ud til at Xenical snart bliver overhalet, af Belviq. Sundhedssyrelsen i USA (Food and Drug Administration), har godkendt lægemiddelet Belviq til behandling af fedme og overvægt. Dette sker efter at undersøgelser har vist, at Belviq hjælper patienter mister 5% af deres kropsvægt ved at øge mæthedsfornemmelsen efter et lille mål.

Det interessant er at Belviq, er det første lægemiddel til varigt vægttab, der er godkendt af FDA i over ti år. Sidste gang et vægttab præparat blev godkendt i 1999, var netop lægemidlet Xenical (orlistat).

Selvom Belviq er godkendt i USA, vil der gå et par år før det kommer på markedet og kan købes.

Kilde:

http://laegemiddelstyrelsen.dk/da/topic ... me-xenical(Lægemiddelstyren/Sundhedsstyrelsen)

http://www.euroclinix.dk/belviq.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

 Jeg har taget Xenical/Alli, og har på den måde tabt 32 kilogram. som jeg ikke ville have kunnet komme af med uden denne pille. Jeg oplever kun de trælse bivirkninger, hvis jeg vælger at spise fed mad. Jo federe maden er – jo mere flydende/olieret bliver afføringen. Jeg bestilte dem på http://weightlossproducts.club/ ...skibe fra Europa og ingen recept påkrævet

Edited by Freja56
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share