Nogle gode råd?


Flormelis
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg er en 23 årig pige som gerne vil tabe mig.

Jeg er kraftig bygget med bryster og hofter, med en fedtprocent på 21, højde på 170 cm og vægt på 72 kg.

Problemet er, at jeg gerne vil tabe mig 7 kg da jeg gerne vil ned på 65 kg, men der sker intet!

hvad skal jeg gøre? Crosstrainer (40 min med 500 kcal pr gang) 3 x om ugen, samt styrke træner

(Hvor det altid er fri vægt, meget få maskiner), om vinteren har jeg også hold 2 x om ugen, tænker og spiser sundt med masser af grønsager og kød/kylling på menuen, men har også en sød tand og kan glemme måltider..

Mine problem områder er mave og lår, dette er primært pga af hormoner fra p-pillerne så fedtet sætter sig der.

Nogle gode råd til foretag eller ændringer?

Især til punkttræning af mave og lår, og synligt vægttab.

Håber i kan hjælpe :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

tænker og spiser sundt med masser af grønsager og kød/kylling på menuen, men har også en sød tand og kan glemme måltider..

Kig evt. på portion størrelserne af dine måltider. Spiser du mere end du kan nå at forbrænde i din træning?

Er du dagligt aktiv (udover din træning) herunder cykler du til/fra skole/arbejde, tager du elevatoren, rulletrappen eller trapperne? Ser du TV og spiser på samme tid - især i forhold til din søde tand. (Man spiser typisk mere end man tror mens man ser TV)

Sørg altid for at have enten nogle gulerødder, nødder, fiberkiks eller lignende i lommen på travle dage, som kan holde dig mæt i løbet af dagen ,så du ikke overspiser efter glemte måltider. (En typisk tildens er at glemme et måltid for så senere at overspise til sit næste.)

Drik evt. 1 stort glas vand før hvert måltid da det dæmper sulten.

Drik rigeligt med væske i løbet af dagen (Vand!)

Edited by Westfall
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Halløjsa. Alle de råd jeg har er samlet på min blog: http://juliexjules.blogspot.dk Jeg har selv tabt 9 kg. Jeg opdatere tit min blog med erfaringer, gode råd osv. med hensyn til vægttab, mad og træning :-) Kh Julie

Var lige inde og læse lidt på din blog..super cool , og tillykke med vægt tabet,.. det sku' fedt at du er så motiveret.

Er selv i gang med vægttab og ændring i mit liv..opdatere løbende i dette indlæg: http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=60169

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share