Drømmen om mikroskopiske nosser


MamboMads
 Share

Recommended Posts

Manden i kørerstol opfører sig da skammeligt overfor politifolkene. Politimanden brude selvfølgelig ikke ha' gjort det han gjorde. Slet ikke netop fordi han er politimand. Jeg er mere i chok over hvordan folk taler til politiet idag.

Men er ikke interesseret i at lave en længere diskussion og ødelægge din flotte logse:-)

Men for fanden. Det er vel ikke så mærkeligt hvis folk i uniformer mister besindelsen engang imellem når de bliver svinet til. Men selvfølgelig stadig en klar overreaktion af politimanden.

Link to comment
Share on other sites

Manden i kørerstol opfører sig da skammeligt overfor politifolkene. Politimanden brude selvfølgelig ikke ha' gjort det han gjorde. Slet ikke netop fordi han er politimand. Jeg er mere i chok over hvordan folk taler til politiet idag.

Men er ikke interesseret i at lave en længere diskussion og ødelægge din flotte logse:-)

Men for fanden. Det er vel ikke så mærkeligt hvis folk i uniformer mister besindelsen engang imellem når de bliver svinet til. Men selvfølgelig stadig en klar overreaktion af politimanden.

Jeg synes det er MEGET mærkeligt at miste besindelsen fordi du bliver råbt (ikke truet) af. Specielt når man er på arbejde. Det er et klart eksempel på at man er for stor proletar til at have et arbejde der giver magtbeføjelser.

Var politimanden på coke ville det give bedre mening, jeg tror ikke man er sig selv når man er på coke.

Nu leger jeg lige hellig, men jeg er fanme blevet råbt meget af og truet og bla bla og har aldrig reageret sådan trods promiller på en milliard. Politimanden er stang ædru og på arbejde, så smider man sin taberattitude ud af døren.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Jeg cykler forbi Fresh Fitness på Nørrebro sådan ca. hver dag, på vej til/fra træning osv.

De sidste to dage er jeg GÅET forbi i prime time, så der har været flere sekunder at kigge ind ad vinduet!

Hold da helt op en gang idioti der foregår derinde. For satan da også. Det er jo helt vildt. I går så jeg en mand curle. Han var enormt dårlig til det. Det var helt utroligt så dårlig han var til det.

Hans vinkel på albuen var den samme hele sættet. Han holdt den i toppen på den måde man kan snyde sig selv således at der ingen spænding på biceps er. Ja og så ved jeg ikke helt hvad det ellers skulle forestille.
Det lignede mere et forsøg på et kettlebell swing, bare virkelig dårligt.

Min træning går fint. I dag trænede jeg f.eks. noget af min muskulatur.

Da jeg ankom fortalte Victor mig at han havde hørt jeg var stoppet med at træne. Søren D havde fortalt ham denne løgnehistorie. Jeg har ingen anelse om hvordan i alverden Søren er kommet på den tanke, eftersom jeg altid træner hvad jeg skal, medmindre jeg er syg eller skadet. Dog træner jeg kun 4 gange om ugen nu, i stedet for 6, som det var før sommerferien, jeg er nemlig gået igang med mit EDT for en måneds tid siden, som var sjovt og muskelinducerende sidste år. Det vil jeg gøre indtil der ikke er nogen fremgang, og så vil jeg løfte tungt igen derefter. Smart. Klogt. Dumt. Uintelligent. Sjovt. Hej. Jeg har lagt følgende billede op på instagram, for at give et indblik i min hverdagskost.

Det er en pandekage brygget på hvedemel, sødmælk, æg, olivenolie og en lille smule salt og sukker. Ovenpå har jeg kommet en hel banan fra et træ på. Dog har jeg skåret bananen ud, efter at have fjernet skrællen fra denne. Også Nutella fra en plastikbøtte har jeg smurt udover det hele med en kniv hvis farve er noget nær sølv. Som topping har jeg brugt hvidt sukker aka sucrose aka sukker aka sukker aka hvidt sukker. Dette har jeg hældt udover vha. det der populært kaldes en "teske". Ligesom det sted Spøer og MC trænede, dengang de trænede. Måske træner de stadig. Det ved jeg ikke.

f330f80460b5a640aeb23f8df2111cfc.png

Link to comment
Share on other sites

Det smagte super. I dag spiste jeg 3, i går tror jeg at jeg spiste lidt flere. Jeg spiste også en stor chili buger fra Haché i går. Deres burgere er super gode. Jeg bestilte miso-mayonaisse til mine POMFRITTER, det smagte simpelthen frygteligt. Men man skal prøve noget nyt engang imellem.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg har netop erhvervet mig et par adidas trænings bukser fra en 17-årig pige på vel 50 kg, de sidder meget stramt på mine muskler og jeg blev af selvsamme årsag meget liderlig

Uf24RI1.png?1?9229

Træningsupdate:

Jeg er blevet virkelig absurd dårlig til at squatte, men der var en del forbedring at spore til gårsdagens træning, kom dog aldrig op og lave det jeg skulle, eftersom min teknik er blevet væk.

Pressenumseting er blevet relativt godt, hehehehehehehehehehehehe. Skulle gerne lave reps på 41'erne i slutningen af oktober i flad db pres, nu må vi se hvad mine muskler siger til det. 5x5x33½ i går.

Den næste måned er tung numse (men desværre nok rent fokus på teknik i squat), efter det en måned ish med mange reps og korte pauser, efter det 'almindelig' bodybuilding til min numse og også det der ikke er min numse

Negersang med udenlandske numser:

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I går var jeg på Rigshospitalet i et par timer da jeg er med i et forsøg, således at jeg kan få penge og lægefolkene kan finde ud af et eller andet om blod eller hvad ved jeg. Det er en art prostitution, en sportsgren jeg er ked af ikke at kunne være en del af, uden at have sex med mænd. Kvinder er bare off på betalingssex, har jeg hørt.

Imens jeg var det hørte jeg bl.a. følgende to enormt interessante podcasts som jeg mener er værd at dele, da begge podcasts indeholder ting man kan implementere i sin træning og hverdag.

Den første omhandler kenyanske løbere og hvorfor de er så gode. Genetik er selvfølgelig hovedfaktor, men det viser sig at den gruppe af kenyanere der bliver eliteatleter, udover god genetik for langdistanceløb, også bliver opdraget til at kunne tolerere enorme mængder smerte.

Det åbenlyse man kan få ud af dette er at man altid, specielt i træningsøjesmed, bør stræbe efter at få en højere smertetolerance, så længe den kontrolleres og man ikke skader sig selv.

Eksempelvis er jeg på det seneste begyndt at forsøge at holde spændet på musklen konstant i stedet for at hvile/kompensere med forkert muskelgruppe visse steder i løftet, for at gøre sættet lettere. Typisk fejl jeg har begået i lang tid grundet mentalt bøsseri.

http://www.radiolab.org/story/runners/

Den næste podcast omhandler måder til at overvinde sine dårlige vaner. Det kommer selvfølgelig lidt an på hvad ens problem er, men man kan jo selv tænke lidt over situationen efter at have hørt den.

Generelt handler det om hvad man også klassisk fortæller forældre (eller burde gøre :laugh: ) til ADHD børn. (Der snakkes ikke ADHD i denne podcast, men det kan man se her

).

Typisk for disse børn (og voksne for den sags skyld) vil tanken om den kortsigtede glæde altid overvinde tanken om den langsigtede glæde, selvom denne i tilfældene der snakkes om er modsætninger.

Eftersom det tilsyneladende ikke hjælper at forklare endnu tydeligere at den kortsigtede glæde på lang sigt er dårlig og at man derfor burde tage et andet valg på kort sigt end det man allermest har lyst til, så tages det dårlige valg alligevel. Spørgsmålet er hvordan man ændrer det. Podcasten (ligesom youtubeklippet) forklarer eksempler på hvordan man simpelthen bare er nødt til at indføre en kortsigtet konsekvens ved at tage det dårlige valg, i stedet for at vente på at den langsigtede (med potentielle fatale følger) rammer. Hvordan man kan implementere det ift. træning har jeg ikke lige tænkt så meget over endnu, men en sådan konsekvens-implementation vil være god for mange (heriblandt mig selv) at indføre i hverdagen, så man ikke får alt for meget spildtid.

http://www.radiolab.org/story/117165-help/

Jeg lavede flad db pres med 11 kg i dag.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share