Drømmen om mikroskopiske nosser


MamboMads
 Share

Recommended Posts

Ved I hvem Dan Bailey er? Han er en eller anden top crossfitter og han er helt jacked. Jeg vil gerne have noget lignende hans fysik.

Taget i betragtning at han er en af de bedste crossfittere i verden og sandsynligvis tager præstationsfremmende medicin, så lader det til at være et yderst opnåeligt mål, der vil være opnået af mig indenfor et par måneder.

Her kan man se ham. Han bliver lidt træt efterhånden.

Wtf han er vild.
Link to comment
Share on other sites

BB.dk squat challenge


Jeg havde rent faktisk regnet med at vinde (64 reps), men selvom mine ben er store er de desværre ikke ligeså store som mit ego.


Er tilfreds med min indsats, benene havde bare ikke mere i sig, hvilket ses ret tydeligt på aller sidste rep, men er alligevel skuffet over resultatet.


Fik lige brækket mig ud igennem mundens land bagefter, det var en dejlig oplevelse.



Link to comment
Share on other sites

Godt squattet Mads!

Der er da saft i de køller, det ser da ud som om der er til mere og at det faktisk er din lænd der går død?

Og enig med Troels, er misundelig på din hoftemobilitet! :shades:

Det var udelukkende quads der begrænsede (hvilket overraskede, men glædede mig) selvom det jo tydeligvis kan se ud som om det ikke er det, eftersom jeg falder forover efterhånden, men det skete sandsynligvis fordi mine quads var ved at være off.

Og der var lige præcis til 0 reps mere på dagen - sidste rep rev mine ben helt i stykker.

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Military Press

11x47½kg

OG så en masse andet, f.eks. okklusions db curls med Marcos knæbind, det gik ind i armene!

Har I set at ekstrabladet kører noget live-reality TV hvor de filmer en tilfældig proletar i 24 timer? Forleden var denne proletar en unavngiven person, der er datter af en anden unavngiven person, som er bror til en der rent faktisk kan noget.

Den unavngivne person der blev filmet blev undervejs i programmet slået af en anden proletar, der tilfældigvis var dennes kæreste. Senere måtte de stoppe med at filme denne tilfældige proletars fuldstændigt exceptionelt sørgelige liv da der opstod knivkamp i lejligheden proletaren skulle sove i.
Det utrolige ved dette er at der rent faktisk er mennesker der ser op til disse proletarer. Er du selv proletar vil jeg råde dig til at stoppe med at være det.

Som proletar er du sandsynligvis som regel ganske sur og tvær dagen lang og alt handler om at nedgøre andre og sætte sig i respekt imens vennerne kigger på.

Nedenfor vil jeg vise et par negere der viser hvordan man reagerer overfor vrede proletarer:

ShyBewitchedAmberpenshell.gif

tumblr_mlx3l8bErw1qzaoamo1_r1_500.gif

stephenson.gif?w=500&h=252

Mall-Security-Guard-Doesnt-Care-For-Most

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Træning feat. Dagsformen der er igang med sit comeback!

Squat

8x126kg

Det gik langsomt, alle mine tunge løft går faktisk ustyrligt langsomt. Jeg ville næppe være en god atlet indenfor en sport der kræver god eksplosivitet. Heldigvis synes jeg at have læst at pro bb'ere generelt set har en fiberfordeling der er ~50/50, så min tilsyneladende voldsomme mangel på hvide fibre går nu nok alligevel.

Nostalgi for min hjerne:

Jeg rørte engang Promoe's klamme svedige hånd/krop/penis i lille vega

Edited by MamboMads
Link to comment
Share on other sites

Uha for en dag, den har været bedre end din. Ikke at der er sket noget særligt, men din dag har sikkert været frygtelig, hvilket jeg er ked af.

Træning i går

Bænkpres

6x81kg

De var sikkert grimme som altid, men der var god sovs i pressens mand i dagens anledning, også på resten af træningen

Træning i dag

SIKKE EN GOD TRÆNING HVA, jeg må hellere logge den hele

Dødløft

15x130kg

Chin Ups P120

2x4x15

2x3x15

Pendlay Rows P90

2x7x100

5x100

Pulldowns P60

5x70+5x60

~8-10x60

~10x50

Seated CG Row P30

~15x60

~15x50

~15x40

~15x35

DB Curls P90

2x5-6x18½

6-8x16

P60

3x10-12x11

DB Incline Curls P30

~15x8

~15x6

~15-20x4

Hejsa jeg hedder Mads hej igen hej

Link to comment
Share on other sites

Hold kæft jeg bliver pisse sur over sådan noget som dagens politiidioti video. At politifolk ikke bliver sat igennem en proletardetektor før de bliver ansat er mig en gåde. At hans kollega ikke anholder politimanden på stedet er mig en gåde. Hvordan kan man have så dårligt et moralkodeks? Latterligt at folk skal tro de er noget specielt fordi de har uniform på.

Det lettede faktisk ikke engang, jeg er #rasende. :( :) :))))))))

I dag squattede jeg

Squat

5x132½

Teknisk lort #rasende

###########rasende

Jeg håber mit vredesudbrud løser alle problemer vedrørende proletarpolitiet i Danmark.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var fandenme noget gevaldigt pis!

Man håber, at manden bliver fyret på stedet... men... man har jo heldigvis ret til at klage... i røven... med pikken... i røven...

Politiet er fint nok, men der er fandenme mange idioter, der har været på spil indenfor korpset på det sidste... sådan nogle idioter!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share