Low Carb +2,7 kg på 3 dage :(


emirates
 Share

Recommended Posts

Hej Derude.

Jeg startede for noget tid siden på en "low carb kur". Har prøvet mange kure, uden held. Det er som sådan ikke en kur, men mere en livsstil. Jeg spiser selvfølgelig kulhydrater, men prøver så vidt muligt at skære ned på disse.

Havde en startvægt på 104,2 og er over en periode på 2-3 måneder havnet på 93,3. I fredags skulle jeg så i byen med nogle venner. og den fik ikke for lidt. Drak godt til.

Igår var der så usund morgenmad: 1 rundstykke, spandauer, og en kanelsnegl skyllet ned af 1 liter cocio(lyder klamt, men det er virkelig godt med hårde tømmermænd)

i løbet af dagen har jeg også spist lidt chokolade og sodavand. Og ellers gryderet til middag, og kylling grøntsager til aften.

Træner 5 gange om ugen (spinning), men i denne uge er det kun blevet til 4 gange, pga jeg ikke var i stand til spinning igår morges.

Træder op på vægten idag, også siger vægten 96. dvs. jeg har taget 2,7 kg på, under 3 dage? Jeg fatter det virkelig ikke?

Er der andre der ved hvordan det kan være? Har i prøvet noget lignende? Det er virkelig bare demotivernde, og har mest af alt lyst til at være mega usund og droppe al den hårde træning.

Link to comment
Share on other sites

Okay, men er det noget der forsvinder ret hurtigt igen, eller skal der knokles for at få væsken ud?

Men hvad er mit reelle vægttab?

er det 104.2 - 96 ?

eller 104.3 - 93.3 ?

Og er det en fin måde at tabe sig på, eller er det en "lortekur", ved godt der er delte meninger om dette

Der skal som sådan ikke knokles for det. Du skal bare tilbage på rette spor igen og så er det væk i løbet af et par dage.

Hvad der er dit reelle vægttab er svært at sige. Det er nok omkring de 93,3 kg. +/- 500 gram. Ens vægt svinger og der er ikke så meget at gøre ved det.

Den bedste kur der findes (det samme gælder for træningsprogrammer) er den kur du kan holde ud, forblive motiveret ved, så den giver de resultater du er tilfreds med. Du kan med garanti finde noget der er mere effektivt og optimalt. Spørgsmålet er så om du kan holde det ud. For hvis du ikke kan det, så er det jo ikke optimalt alligevel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share