Har du hørt om paleo eller stenalderkost?


mathiasmadsen_
 Share

Recommended Posts

- Så har jeg brug for dig i 2 minutter!

Vi er studerende på E-Concept Development (Københavns Erhvervsakademi) der er i gang med en større uofficiel undersøgelse omkring kendskabet til og anvendelsen af paleo. Når I har besvaret spørgeskemaet kan I med det samme læse resultaterne.

Undersøgelsen kan besvares her: http://goo.gl/biqrO

På forhånd mange tak! :)

Edited by mathiasmadsen_
Link to comment
Share on other sites

Vi er studerende på studiet "E-Concept Development" under Københavns Erhvervsakademi.

Det er vores afgangsprojekt hvor vi undersøger trends i al almindelighed, men tager udgagspunkt i paleo.

Jeg håber at det var svar nok :)

Bemærk at I har mulighed for at se en opsummering af besvarelserne når I selv har svaret.

Bare lige for en anden gangs skyld, så bør I oplyse det du lige har skrevet, både i en forumtråd som denne, og i starten af selve spørgeskemaet.. :)

Link to comment
Share on other sites

Well, det var sådan set meget bevidst for at undgå en forudindtagethed om at vi "bare" er studerende, men skal nok genoverveje det for fremtiden :)

I bør mere en overveje det.

Det er umuligt at se om man svare på et spørgeskema der reelt ledere en til en Web side der sælger alt muligt vægt tabs lort og ragelse. Så hvis jeg ikke kan se hvad en survey skal bruges til fra starten gider jeg ikke starte den.

Tror ikke jeg er den eneste der har det sådan.

Desuden er det praktisk at man ved hvor længe det evt. Tager at besvare en survay

Link to comment
Share on other sites

Efter at have svaret på spørgsmålene går det op for mig, at det helt klart var en skjult reklame for en restaurant.

Tak for dit svar. Vi har intet med restauranten at gøre. Det er 100% en trendanalyse vi er i gang med som en del af vores bachelor på E-Concept Development. Opgaven baserer sig blot på Palæo som en case på en restaurant der har "fanget" trenden og skabt profit på den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share