Tabe mellem 6-9 kilo. da jeg skal have six pack


StefanS
 Share

Recommended Posts

Hey alle sammen.

Jeg søger noget hjælp, da jeg skal tabe ca.4% af min fedtprocent og dermed komme ned på de 9,2% ca.

Jeg er 16 år, ca.192-93 høj og vejer 85,8 og jeg skulle gerne komme ned på de 78 kilo. Da jeg gerne vil have en six pack.

Jeg har en rigtig dårlig vane med at gå og spise alverdens ting hverdag, men jeg har nu sat mig for at, det er SLUT med det for nu skal jeg ha packen. derudover dyrker jeg sport ca. 4-5 gange om ugen, i ca. 1 1/2 time til 2 1/2 time pr.gang

Så jeg vil høre om i har nogle råd til at jeg kunne tabe de 8-9 kilo der, udover at droppe alt det lort i løbet af dagen. Jeg spiser nogenlunde sundt, lige som en hveranden. Men altså skal jeg begynde at veje min mad, eller hvad skal jeg, det er det jeg søger hjælp til.

Mvh. Stefan S

Link to comment
Share on other sites

Synlig abs med en fedtprocent på 9 :4nope:

Så bliver du vist den første der kan det. Vil råde dig til at bygge lidt muskler frem for at fokuserer på packen. Du er kun 16, så din krop er endnu ikke helt færdig med at vokse, selvom højden tyder på det. Der skal bygges mere masse på, synlig abs er ikke kun et spørgsmål om lav fedtprocent.

Link to comment
Share on other sites

Synlig abs med en fedtprocent på 9 :4nope:

Så bliver du vist den første der kan det. Vil råde dig til at bygge lidt muskler frem for at fokuserer på packen. Du er kun 16, så din krop er endnu ikke helt færdig med at vokse, selvom højden tyder på det. Der skal bygges mere masse på, synlig abs er ikke kun et spørgsmål om lav fedtprocent.

Hvis man har bare den mindste smule muskelmasse har man synlige abs med en fedt procent på 9%. Jeg tror ikke helt du har styr på hvor lavt 9 % faktisk er.

http://brohamnation.com/men-vs-women-body-fat-percentage/

http://brohamnation.com/men-vs-women-body-fat-percentage/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Du er allerede på god vej hvis du fjerner de usunde ting i din kost. Derudover kan en omgang træning jo altid være en god ide :). Nu lyder det til at det udelukkende er maven du vil have gang i, så er det jo bare at gå amok i cardio og smide nogen kilo :D.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share