╰ Cocofantasy - Vejen mod drømme kroppen ♥


Cocofantasy
 Share

Recommended Posts

Jeg har været lidt i tænkeboks med hensyn til overstående forslag - At ligge i energioverskud.

Jeg er kommet frem til en masse spørgsmål jeg håber nogen kan svare på :blush:

Nu er mit vægttab jo gået meget hurtigt, og jeg er simpelthen meget i tvivl om mit stofskifte kan

følge ordenligt med hvis jeg pludselig går fra 1700 kcal (som jeg har ligget på den sidste uge.

før det mellem 1000-1500, for det meste i den lave ende) til pludseligt energioverskud.

Ville det være en bedre idé langsomt at øge indtaget med målet om at komme op i overskud?

I så fald hvordan skal jeg lige tilrettelægge det, over hvor lang tid osv.? Jeg kan simpelthen

ikke finde litteratur nok omkring stofskiftet og dets tilpasninger omkring hvor lang tid der går

før det stabilisere sig og hvordan det efter sådan et hurtigt vægttab er som udgangspunkt.

Jeg har den sidste uge spist 1700-1800 kcal. Mit ligevægtsindtag er 2200 ca.

Samtidig er jeg begyndt på mit nye styrketræningsprogram 4 gange i ugen og

skruet ned for cardio som før var 5 dage i ugen, nu er det 2. Min vægt den svinger.

Før weekenden lå den på 58,8 og så har den ligget på mellem 59 og 59,8 - Idag på 59,6.

Det er svært at bruge målebånd da jeg lige for tiden er rigtig oppustet (måske grundet

øget protein indtag + shake). Så jeg har rigtig svært ved at følge med i om jeg tager

på/taber mig som tingene er nu - Derfor søger jeg viden omkring stofskiftet for at

gøre det her bedst muligt, uden at "ødelægge" mit vægttab for meget. Anyone? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes du er lidt inde på det rigtige med hensyn til fremgangsmåden. Jeg mener som du selv nævner at det er klart bedre at finde dit ligevægtsindtag (ikke det du regner dig frem til), stabilisere dit kcal indtag, og så derfra gradvist øge det ganske, ganske lidt.

Kan du fx. holde din vægt ret nøjagtig i to uger, har du nok fundet dit faktiske ligevægtsindtag, efterfølgende kan du så øge det med ca. 500kcal i ugen og se om det resulterer i den ønskede vægtøgning (jeg ville nok satse på 500-1000g hver anden uge.

Med hensyn til litteraturen omkring stofskiftet skal du nok have fat i medicinske bøger/artikler osv. Jeg kan godt forstå at din omverden er lidt bekymret for dig, du lader til at beskæftige dig utrolig meget med emnet, og er meget opslugt af om du gør det hele rigtigt. Problemet er at der er hundrede måder at gøre tingene på, det handler om at lære sig selv og sin krop at kende og indse at det tager tid.

Med hensyn til fedtprocent 18-20% er virkelig meget lavt, så lavt at nogle kvinder ikke vil få menstruation længere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes du er lidt inde på det rigtige med hensyn til fremgangsmåden. Jeg mener som du selv nævner at det er klart bedre at finde dit ligevægtsindtag (ikke det du regner dig frem til), stabilisere dit kcal indtag, og så derfra gradvist øge det ganske, ganske lidt.

Kan du fx. holde din vægt ret nøjagtig i to uger, har du nok fundet dit faktiske ligevægtsindtag, efterfølgende kan du så øge det med ca. 500kcal i ugen og se om det resulterer i den ønskede vægtøgning (jeg ville nok satse på 500-1000g hver anden uge.

Med hensyn til litteraturen omkring stofskiftet skal du nok have fat i medicinske bøger/artikler osv. Jeg kan godt forstå at din omverden er lidt bekymret for dig, du lader til at beskæftige dig utrolig meget med emnet, og er meget opslugt af om du gør det hele rigtigt. Problemet er at der er hundrede måder at gøre tingene på, det handler om at lære sig selv og sin krop at kende og indse at det tager tid.

Med hensyn til fedtprocent 18-20% er virkelig meget lavt, så lavt at nogle kvinder ikke vil få menstruation længere.

Tak for det brugbare svar Polunda! Ja, jeg beskæftiger mig meget med det. Og alle mine tanker kommer ud her, fordi jeg netop ikke "tør" andre steder i frygt af folk bliver for bekymrede og dømmende. Men som sagt har jeg været overvægtig

hele mit liv - Og kan ENDELIG mærke en tilfredshed. Men jeg har jo stadig et ønske og et mål om en lidt mere muskuløs

og stram krop. Det har alle vel i mere eller mindre grad.. Derfor er jeg hunderæd for at jeg gør noget forkert, for jeg vil

virkelig ikke ende i den dårlige cirkel igen, if you get me.. Og jeg høre jo konstant på at chancen for at tage på igen

er stor fordi det er gået så hurtigt... Det er derfor jeg søger svar fra jer herinde, som VED noget om emnet.

Hver gang jeg bliver i tvivl om noget "går jeg i stå" og tør ikke rigtig fortage nogen ændringer. Så ja, jeg er meget

på vagt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener ikke du behøver at gå med en frygt for at tage på igen. Hvis dit vægttab er sket med en livsstilsomlægning og du nu spiser sundt og motionerer/træner er der ingen fare får at du ender med at blive overvægtig igen. Derfor er mit råd at gøre som du selv var inde på, finde dit ligevægtsindtag og stille og roligt øge det med tiden. Giv det tid, få opbygget en masse muskelmasse, med tiden vil du så ku se om det er tid til at cutte en smule fedt.

Jeg tør væde på at en kvinde der vejer 70kg med en fedtprocent på 24% er flottere end en lige så høj kvinde på 60kg med samme fedtprocent på 24%.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener ikke du behøver at gå med en frygt for at tage på igen. Hvis dit vægttab er sket med en livsstilsomlægning og du nu spiser sundt og motionerer/træner er der ingen fare får at du ender med at blive overvægtig igen. Derfor er mit råd at gøre som du selv var inde på, finde dit ligevægtsindtag og stille og roligt øge det med tiden. Giv det tid, få opbygget en masse muskelmasse, med tiden vil du så ku se om det er tid til at cutte en smule fedt.

Jeg tør væde på at en kvinde der vejer 70kg med en fedtprocent på 24% er flottere end en lige så høj kvinde på 60kg med samme fedtprocent på 24%.

Du siger noget! - Og endnu engang tak for svaret :smile:

Så vil jeg gå igang med at prøve at finde mit ligevægtsindtag!

Link to comment
Share on other sites

De første 5 dage er gået. Jeg vil lige opdatere mine stats for min egen skyld. (Skal til julefrokost idag, så skriver tal ind idag og på mandag)

Kost: Har fra mandag til fredag indtaget 1870 kcal i gennemsnit. Jeg har ændret planen i kosten. Jeg er nu gået igang med at finde ligevægtsindtag - Ved at øge indtaget en lille smule.

Stats fra min vægt er her til morgen:

Vægt: 59,2 kg. Vægten har svinget mellem 59 og 59,8 i denne uge.

Fedtprocent: 24,4% - Udving 22,8 - 24,7

Væskeprocent: 54,5% - Udsving 54,4 - 55,9

Muskelprocent: 36,9% Udsving - 36,9 - 37,8

Kongler i kg: 2,6 kg. Det samme.

Ligevægtsindtag: 2227 kcal.

Har med vilje stillet vægten et hak længere nede

end hvad jeg faktisk tror mit aktivitets niveau ligger på. Jeg tænker hellere undervurdere

end overvurdere - Og går ud fra det kun er ligevægtsindtaget det påvirker.

Så vægten er altså steget 200 gram siden mandag og fedtprocenten er faldet med 0,03.

Selvom man ikke kan regne med det ^ haha. Ellers er alle stats faktisk det samme.

Jeg har fulgt min træningsplan. 2-split 4 gange i ugen, og cardio i form a spinning 2 dage i ugen.

Mine mål er omtrent de samme. Nu skriver jeg dem ind her så jeg også har dem samlet.

Hofte: 80 cm. (Måler det sted jeg er størst - På topmaven)

Talje: 69 cm. (Måler 2 cm. over navlen)

Lår: 51,5 cm. (Måler mellem balle og lår)

Bryst: 76 cm. (Måler lige under brysterne)

Overarm: 26 cm. (Måler midt på overarm slap tilstand)

Alle mål er de samme som i mandags, undtagen låret der er 0,5 cm. større.

(Måske upræcis måling)

Jeg har fået DOMS efter hvert træningspas. Dog var den første omgang værst (klart nok).

Følte dog ved 2 omgang at jeg kunne tage lidt mere i nogle øvelser end jeg kunne første

gang. Så energien har nok været anderledes end første dag.

Mine biceps er blevet en smule mere markerede, kan godt være det er pump eller væske

- Men jeg kan se det selv. Jeg havde meget lettere ved at komme op i puls til spinning igår

dvs. jeg synes ikke det var så hårdt i forhold til hvor min puls lå. Om det vat øget energi lige

igår skal jeg ikke kunne sige. Men det er fedt!

På mine før og efter billeder er der sket lidt forandring. Mine skulderblade er lidt tydeligere

og hakket ved taljen er blevet "tydligere" på front billedet. Noget kunne tyde på kødet er

blevet lidt fastere der? Eller er jeg helt gal på den - Jeg smider lige et link

til billedet vil være meget rart at få en bedømmelse af om jeg er på rette vej.

(Jeg har ingen anelse om hvordan kroppen skal ændre sig ved styrketræning)

http://billedeupload.dk/?v=2mNPq.png - Lyset og afstanden er ikke helt det

samme. Men jeg prøvede så vidt muligt at ramme nogenlunde. (Btw er det altid

grænseoverskridende for mig at dele så blottede billeder med folk,

men for bedst mulig respons har jeg altså valgt at gøre det anyways :blink:)

Og som i så måske kan se, er jeg på ingen måde undervægtig eller i nærheden

af det for den sags skyld. Topmaven og håndtagene er der stadigvæk!

Så del endelig tanker og meninger - Kan man aldrig få for meget af. :innocent:

Edited by Cocofantasy
Link to comment
Share on other sites

Fine billeder - og så er du jo allerede en rigtig MOLbo - de fleste af de faste, har på et eller andet tidspunkt lagt billeder ud af præcis samme årsag som du.

5 dage er lige lidt til at konkludere noget endegyligt men hold fast. Umiddelbart gør du det helt rigtige. Vægten er steget en lille bitte smule, lige nok til at kroppen har overskud til at øge muskelvolumen som du jo gerne vil have men ikke så meget at du bagefter skal på skrump. Spejl og fedtmåling antyder endda begge at du ikke har taget fedt på - om den ekstra vægt allerede nu er muskelmasse er blot pump, må vi se.

Under alle omstændigheder er det skide flot gået.

P.S. Hvis du har lyst og tid, må du gerne skrive hvad du træner på dagen.

Link to comment
Share on other sites

Fine billeder - og så er du jo allerede en rigtig MOLbo - de fleste af de faste, har på et eller andet tidspunkt lagt billeder ud af præcis samme årsag som du.

5 dage er lige lidt til at konkludere noget endegyligt men hold fast. Umiddelbart gør du det helt rigtige. Vægten er steget en lille bitte smule, lige nok til at kroppen har overskud til at øge muskelvolumen som du jo gerne vil have men ikke så meget at du bagefter skal på skrump. Spejl og fedtmåling antyder endda begge at du ikke har taget fedt på - om den ekstra vægt allerede nu er muskelmasse er blot pump, må vi se.

Under alle omstændigheder er det skide flot gået.

P.S. Hvis du har lyst og tid, må du gerne skrive hvad du træner på dagen.

Mange tak Gregers :bigsmile:

Jeg ved godt det er lige lidt tid nok - Men nu var det også bare fordi jeg selv kunne se noget var anderledes, specielt på front billedet. Det er også altid rart at vide om "udgangspunkt" er realistisk i forhold til det mål jeg har. En ting er fedtprocent, men en anden ting er sgu hvor den procentdel sidder. Hos mig er det desværre ikke så jævnt fordelt, men lige dér midt på mavsen!

Hvad mener du med jeg gerne må skrive hvad jeg træner på dagen? :blush:

Edited by Cocofantasy
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning.

(Tror måske jeg forstår hvad du mente Gregers. Det har længe været meningen

at jeg ville føre log dagligt over kost og træning - Så vi starter idag!) :smile:

Energien i dag var ikke noget at råbe hurra for. Det kan være lørdagens udskejelser

til julefrokost der sidder fast endnu, efter 4 måneder uden hverken fed mad og alkohol.

Så det kan være min krop protestere for alt den gift i dag! Hehe.

Først vil jeg lige lufte at grunden til den lave vægt i mine øvelser er at

jeg træner i et center hvor der ikke er nogle vægtstativer overhovedet.

Det er ikke så skide optimalt. Men når jeg så f.eks. skal tage squat og

bænkpress, skal jeg ydermere have overskud til at få vægtstangen op

og ned, til og fra gulvet efter hver enkelt sæt. Og da jeg under bænk

ligger på en eller to stepbænke stablet med en yogamåtte på, og

ovenikøbet lige har fået lavet navlepiercing (så stangen kan ikke ligge

på maven) er det altså noget af en udfordring! Det er ihvertfald ikke

rigtig muligt at træne til failure eller noget i nærheden deraf. Som jeg træner nu kan jeg AKURAT

lige få stangen ned igen uden den laver huller i gulvet, når sættet i f.eks. bænkpres er taget.

Her søger jeg også gerne råd eller fif - Vil jo gerne have det optimale ud af min træning trods det :rolleyes:

Men træt i mullerne er jeg dog! Dagen træningspas forgik således:

10 minutters opvarmning på crosstrainer.

Bænkpres : 4 sæt af 10 reps. 15 kg. + stang.

Dumbell presses (Liggende) : 4 sæt af 10 reps. 2 x 5 kg.

Dumbell shoulder press (Stående) : 4 sæt af 10 reps. 2 x 4 kg.

Dumbell side laterals : 4 sæt af 10 reps. 2 x 3 kg.

Weighted abs : 2 sæt af 10 reps. 5 kg.

Weighted plank : 2 sæt af 30 sekunder. 5 kg.

^ Det er meningen at weighted abs og plank skal have 2 sæt mere,

men jeg var simpelthen done! Jeg leder også efter en erstatning

(hvis det behøves) for skullcrushers! Og i aften står den på yderligere

en times cardio - spinning.

Jeg er så småt begyndt at skære lidt i mit kulhydrat indtag. F.eks.

ved at skifte rugbrød ud med Wasa RugSprø. (Low kalorie, low carb

i forhold til rugbrødet). Min kost idag indtil nu (Har lige spist frokost

og min sidste casein shake ud af de 3 om dagen, samt et mellemmåltid

er medregnet, så mangler egentlig kun aftensmaden) er på 1000 kcal.

heraf 56% protein - 141 gram. 30% kulhydrat - 75 gram. Fedt 14 % - 16 gram.

Tror sgu programmet står på en lur inden spinningen i aften.

Synes godt nok jeg er mør! :blink::blush:

Update kl.19:00

Luren var tiltrængt, og spinningen gik fint. Dog kan jeg godt mærke min puls

har været lidt svær at få op, og holde oppe idag. Jeg mistænker lørdagens

alkohol for dette. Så dagen idag har forgået ved sove, spise, møde med studiegruppe,

træne, handle, spise, sove, spinning, spise og snart - sove! Hurra, haha.

Jeg er nu oppe på 1400 kcal. Efter en blandet salat med skinke, mandler og dressing.

- Så lur mig om der ikke er plads til en lille snack til aften :4mewantfood:

Jeg tjekker tit min log i håb om kommentare, konstruktiv kritik eller råd og fif.

Så giv los MOL'ere - Feel free to comment :bigsmile:

Edited by Cocofantasy
Link to comment
Share on other sites

Eneste comment: find et andet center ;-)

Haha, ja det ville nok være mest optimalt. Men problemet er at mit nuværende center

er det eneste der tilbyder spinning og mulighed for frivægt. Ellers er det enten eller.

- og så skal jeg samtidig regne med bussen og lorte bustider i lokal området. Der hvor

jeg træner nu kan jeg gå hen på 3 minutter. Det er ikke en mulighed som tingene ser

ud lige nu, desværre :blink:

Link to comment
Share on other sites

Et alternativ kunne være at tage ned og besøge Harald i Nivå

http://www.nivåsport...t.dk/index.html

Og ellers er der Fit4life på Baunebjergvej.

Som sagt tilbyder de ikke spinning i fit4life og Nivå skal jeg være afhængig af bus og tog

plus at åbningstiderne ikke er helt optimale for mig, jeg træner nogle dage tidligt om

morgenen.. Vil klart prøve at søge på youtube, og se hvad jeg kan finde af no-rack fif.

Synes sgu heller ikke det er så optimalt, men det er bare sådan min virkelighed ser ud pt. :smile:

Edited by Cocofantasy
Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke plage i dit center om af få nogle ordentlige stativer? Det kunne måske endda være med til at lokke flere kunder til?

I øvigt er du rigtig flot på de billeder, du har postet. Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt at give din krop noget ekstra at arbejde med, så du kan få opbygget noget muskelmasse - og så tror jeg ikke du skal lave for meget analysearbejde omkring stofskifte m.m. Prøv dig lidt frem og se, hvad der virker. Det er jo ikke en katastrofe, hvis du skal lave lidt små-justeringer undervejs, og noget tyder jo på, at du er på rette vej.

Og mht. den flade mave, er mandler jo DA THING (så at du spiste en salat med mandler for nylig) Af en eller anden mystisk årsag virker det monoumættede fedt i mandler på en måde, der "fjerner"/modvirker bugfedt.

Held og lykke med projektet!

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke plage i dit center om af få nogle ordentlige stativer? Det kunne måske endda være med til at lokke flere kunder til?

I øvigt er du rigtig flot på de billeder, du har postet. Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt at give din krop noget ekstra at arbejde med, så du kan få opbygget noget muskelmasse - og så tror jeg ikke du skal lave for meget analysearbejde omkring stofskifte m.m. Prøv dig lidt frem og se, hvad der virker. Det er jo ikke en katastrofe, hvis du skal lave lidt små-justeringer undervejs, og noget tyder jo på, at du er på rette vej.

Og mht. den flade mave, er mandler jo DA THING (så at du spiste en salat med mandler for nylig) Af en eller anden mystisk årsag virker det monoumættede fedt i mandler på en måde, der "fjerner"/modvirker bugfedt.

Held og lykke med projektet!

Jeg har tænkt tanken, men jeg kan ikke se hvor pokker de skal stå henne

- Så jeg tvivler på den vil gå igennem. Det er også mere et sundheds-center

end et fitness center. Så jeg må vel klare mig med det jeg har, indtil jeg finder

en anden løsning. :smile: Tak for kompli mht. billederne, er glad for respons på udgangspunktet! :blush:

Og det du siger med mandler og bugfedt - FANTASTISK med råd om det!

Det er det eneste der sådan lige decideret nager mig ved min forholdsvis "nye" krop.

Kan ikke forstå hvorfor der skal sidde lidt ekstra dér. Det måtte sgu hellere

være jævnt fordelt, eller nu når vi er ved ønsketænkning - sidde på numsen :4thumbup:

Så mange tak for respons stinelykke! :bigsmile:

Edited by Cocofantasy
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning.

Dagen igår var præget af træthed og udmattelse som følge af alt for lidt søvn, og en dag ude i kulden.

Jeg valgte derfor at holde min hviledag igår, i stedet for idag - Og det tror jeg var en RIGTIG god idé!

Jeg er netop kommet hjem fra dagens træning. Det blev til:

10 minutters løb til opvarmning.

Squat: 15 kg. + stang - 4 x 10

Rumænsk dødløft: 20 kg. + stang - 4 x 10

Bent over barbell rows: 10 kg + stang - 4 x 10

Calf raises : 20 kg. (brugte 2 x 10 kg. dumbells idag)

Dumbell curls : 2 x 5 kg. - 4 x 10

Barbell curls : 10 kg. + stang - 2 x 10

Lunges: 2 x 5 kg. 5 - 10 - 10 - 5 (på hvert ben selvfølgelig)

- Min ben er smadrede! Tror jeg skal rykke lunges op efter dødløft,

og calf raises til sidst i programmet - for mine ballers skyld. hihi.

Men alt i alt en god træning. Kunne også se på puls-uret jeg har givet den gas.

Den var højt oppe hele tiden og forbrændte sgu mere end ved en times spinning - ha ha :bigsmile:

Btw.. Kan det passe at mit fitness center bruger snyde spejle? :blink:

Jeg synes altid man ser så godt ud, og tynd ud dernede - Og når

så man kommer hjem til sit eget spejl, så er man "back to normal" haha :blush: ..

Edited by Cocofantasy
Link to comment
Share on other sites

Btw.. Kan det passe at mit fitness center bruger snyde spejle? :blink:

Jeg synes altid man ser så godt ud, og tynd ud dernede - Og når

så man kommer hjem til sit eget spejl, så er man "back to normal" haha :blush: ..

Der kan være ret stor forskel på spejle, alt efter om de er nye eller gamle. Det har noget at gøre med at glas faktisk ikke er et helt fast stof og med tiden vil glas ende med at være tykkere i bunden end i toppen, så man ser altid bedst ud i nye spejle :wink:

Link to comment
Share on other sites

Der kan være ret stor forskel på spejle, alt efter om de er nye eller gamle. Det har noget at gøre med at glas faktisk ikke er et helt fast stof og med tiden vil glas ende med at være tykkere i bunden end i toppen, så man ser altid bedst ud i nye spejle :wink:

Haha, det er dagens nyhed! - Så skal jeg snart have nye spejle.

Så faktisk har jeg kun en realistisk idé om hvordan jeg egentlig ser ud

- I de spejle dernede fordi de er nyere? Mine spejle er mange år gamle nemlig :bigsmile:

Edited by Cocofantasy
Link to comment
Share on other sites

Og mht. den flade mave, er mandler jo DA THING (så at du spiste en salat med mandler for nylig) Af en eller anden mystisk årsag virker det monoumættede fedt i mandler på en måde, der "fjerner"/modvirker bugfedt.

Held og lykke med projektet!

Jeg valgte lige at undersøge dit råd omkring mandler lidt nærmere og faldt over denne artikel:

http://videnskab.dk/krop-sundhed/aminosyrer-i-nodder-fjerner-fedme-og-diabetes.

Og jeg spiser jo ikke i nærheden af 800 gram mandler om dagen. He he.

Så er det jo jeg straks tænker om et arginin tilskud ville gøre gavn her på samme måde? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning.

Opvarmning: 10 minutters løb.

Bænkpres: 17,5 kg + stang - 4 x 10 sæt. Lavede mit eget rack ud af 4 bænke. (Øget 2,5 kg.)

Dumbell presses (liggende): 2 x 5 kg. 12 - 12 - 10 - 10 (øget med 2 x 1 kg.)

Dumbell skulderpres (stående): 2 x 5 kg. - 4 x 10 sæt (øget med 2 x 1 kg.)

Dumbell side laterals: 2 x 3 kg. - 4 x 10 sæt

Weighted abs: 5 kg. - 4 x 10 sæt

Weighted plank: 5 kg. - 4 x 30 sekunder.

Fin træning - Dejligt at få øget vægten lidt nogle steder :smile:

Og skønt endelig at kunne lave bænkpres uden at tænke over hvordan

jeg skal få baren ned på gulvet bagefter! Hihi - Kreativitet længe leve :bigsmile:

Edited by Cocofantasy
Link to comment
Share on other sites

Opsummering.

Sidste lørdag stod den på julefrokost, som i den grad har påvirket vægten.

Jeg tror jeg er ved at være "normal" igen nu her :)

Stats fra vægt:

( Fra sidste uge / Fra start )

Vægt: 59,5 - Udsving: 61,5 dagen efter julefrokost - 59,5 ( +300g. / +500g. )

Fedtprocent: 24% - Udsving: 22,2 - 24,2% (-0,4% / -0,8% )

Væskeprocent: 54,8% - Udsving: 56,6 - 54,8% ( +1% / -0,6% )

Muskelprocent: 37,1% - Udsving: 37 - 38,3% ( +0,2% / +0,5% )

Mål:

Hofte: 80 cm. (Samme / Samme)

Talje: 69 cm. (Samme / Samme)

Lår: 52 cm. (+0,5 cm. / + 1 cm)

Bryst: 75 cm. (-1 cm. / -1 cm.)

Overarm: 26,5 cm. (+0,5 cm / +0,5 cm.)

Kost:

Den er lidt sværere at regne ud. Jeg var til julefrokost i lørdags, drak både øl og spiste hvad

jeg havde lyst til. Men hvis vi tager lørdagens (helt sikre overskud) fra. søndag - fredag,

så har jeg ligget på gennemsnit: ca. 1625 kcal. Men alt i alt er det også svært at vurdere

ligevægtsindtag med påvirkninger fra alkohol m.m. Så det holder jeg mig fra.

Træning:

Har holdt planen både med 2-split og cardio. Øgede vægten en smule i nogle øvelser.

Har specielt haft DOMS efter ben-dag i denne uge, specielt mine forlår har været ramt.

Selvom det egentlig er baglår og baller jeg kæmper for at træne. Er meget opmærksom

på teknikken. Ellers mærker jeg stortset kun skuldrene. (Ved godt det ikke er indikator for noget what so ever)

Billeder:

Jeg synes også mine billeder går den rigtig vej - Det er minimalt hvad man kan se.

Men jeg kigger meget på formen af min overkrop. Det er skide svært med lys og

afstand. Men jeg ligger dem ind anyways. :smile:

http://billedeupload.dk/?v=py1R7.png

Edited by Cocofantasy
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning.

Jeg har stadig DOMS i mine ben fra i onsdags.

Det gjorde træningen ekstra hård.

10 minutters løb til opvarmning.

Squat: 15 kg. + stang - 4 x 10

Lunges: 2 x 5 kg. - 4 x 10 (på hvert ben selvfølgelig)

Bent over barbell rows: 12,5 kg + stang - 4 x 10

Rumænsk dødløft: 20 kg. + stang - 4 x 10

Dumbell curls : 2 x 5 kg. - 4 x 10

Calf raises : 20 kg. (2 x 10 kg.)

Og så står den på 1 times spinning hertil aften :-)

DOG var benene pææænt trætte efter

overstående træningspas - Puha! :smile:

Edited by Cocofantasy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share