KREATIN VS PRE WORKOUT SUPPLEMENT?


Hardcasto
 Share

Recommended Posts

Som titlen siger, så ville jeg gerne høre jeres mening om hvad der er bedst.

I øjeblikket bruger jeg Muscle Pharm Assault, og vil derfor gerne vide om det er bedre eller lige så godt bare at tage almindligt kreatin. Og ja, jeg ved godt at der er kreatin i Assault, men er de andre "ingredienser" vigtige eller ?

Skal siges at jeg primært træner crossfit.

Tak på forhånd :)

Link to comment
Share on other sites

De andre ingredienser er formentlig beta-alaine, koffein, taurine og hvad de ellers nu finder på at putte i af andre opkvikkende koffeinlignende stoffer. Det giver et kick og lidt ekstra pump til træning - deraf "pre-workout".

Kreatin kan du læse om i vores kreatinfaq. Der er en stor procentdel der er non-respondere på det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige læst jeres tråd om kreatin. Meget interresant må man sige.

Som jeg ser det, så virker kreatin som det vigtigste. Men i hvor høj grad hjælper resten af ingredienserne i "pre workout supplement"? og er det noget værd?

Kan du komme med en konkret svar eller er det noget der skal afprøves på den individuelle?

:)

Link to comment
Share on other sites

Hvis man på ingen måde er morgenmenneske og f. eks. pga arbejde er nødt til at træne om morgenen, kan en pre-workoutdrink være forskellen på at sidde og småsove på bænkene eller fyre den af.

Resten af døgnet kan jeg ikke mærke den store forskel. Det kan jeg btw. heller ikke på kreatin.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share