Vedvarende lykkelig livsstil.


Caesar
 Share

Recommended Posts

Hej alle :-).

Jeg sidder og er ved at planlægge et seriøst vægttab lige nu, men jeg har brug for hjælp.

For snart et år siden gik jeg i gang med at tabe mig, og jeg fik da også tabt mig cirka 7 kg eller noget i den stil, men det var hårdt, og jeg blev fanatisk med at skrive ALT ned jeg spiste. Det var altså ikke en sund stil jeg havde fået lagt mig, og det var dømt til at mislykkes - hvilket også skete da jeg begyndte i 2.G og tog cirka 12 kg på igen.

Jeg er ufatteligt glad for søde sager og jeg hyggespiser utroligt meget. Det sker hovedsagligt når jeg kommer hjem fra skole, hvor jeg spiser og spiser og spiser. Støtten fra mine forældre er der overhovedet ikke, og de døjer selv med overvægt, endda i kritisk grad - men de vil ikke ændre sig, ikke engang for min skyld.

Jeg har derfor brug for hjælp til dette projekt, da jeg slet ikke ved hvordan jeg skal gennemføre det, eller hvordan jeg får lagt en god og sund livsstil. Er der eventuelt en af jer som kan hjælpe mig, og er det overhovedet realistisk at tabe sig 20 kg inden marts?

Link to comment
Share on other sites

Holbæk sygehus har en afdeling som som arbejder med overvægtige børn, du måske lidt for gammel, men du kan jo tage kontakt og høre om de har nogle forslag til folk der kan hjælpe dig. Ellers er der adipositas foreningen, som måske kunne være et godt sted at få vejledning.

Held og lykke, nb det der med marts.. om det tager 6-12- 18 måneder er vel ikke så vigtigt når det nu er en livsstilsændring du går efter(sådan nogle varer jo potentielt hele livet).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share