skade - hjælp


n93
 Share

Recommended Posts

Hej :)

Jeg var så uheldig at vride om på min fod for næsten 3 mdr siden. Da de skete fyldte jeg de råd der er med RICE i et par dage. Jeg kunne ikke rigtig støtte på min fod de efterfølgende dage, og efter 2 dage begyndte min fod af blive blå/sort/lilla helt op til midten af skinnebenet og ned til tæerne.

Jeg fik taget røntgen og fik at vide at der ikke var noget brud, men at det bare var en god forstuvning.

Genoptræningen startede jeg på ca. 1 måned efter at det var sket, og jeg går helt normalt, små løber lidt, hopper blødt (men det er ikke særlig behageligt). jeg kan dog ikke endnu stå på tær, gå ned i benene (fx. I squat), og så kan jeg overhovedet heller ikke vippe min fod til siderne, for det gør alt for ondt henover knoglen på ydersiden og bagved knoglen. derudover så er jeg stadig lidt øm omkring min knogle, og jeg oplevede, for et par dage siden, at min fod var begyndt at hæve bag ved knoglen på ydersiden og ved min achillesene.

Kan det passe at jeg skal have det sådan her efter 3 måneder? Er der nogen der har samme erfaring eller kan give nogle råd?

Jeg synes at det er gået utroligt langsomt, og jeg er begyndt at blive en smule irriteret over det.

Håber at nogen kan hjælpe :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share