Lænd, god reumatolog (evt. Finn Johannsen, 15 år Team Danmark?)


Guest Slettet_04042015
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_04042015

Har fået en henvisning jeg skal bruge som jeg skal bruge bedst muligt.

Hvad er det man siger. ingen træning er bedre end dårlig træning, hvilket er konklusionen på mit forløb på det kommunale Rygcenter København. Blev instrueret i rigoristisk udstræk og udspænding der har givet thrashed ryg med kronisk iskias. Jeg har faktisk skulle gøre det stik modsatte af hvad jeg er blevet instrueret i for at få lindring (se nedenfor). Et tunghør system..

I min jagt på en god reaumatolog falder jeg så umiddelbart over Finn Johannsen der ser lovende ud. Tilknyttet Team Danmark i 15 år.

http://www.furesoe-reumatologerne.dk/default.asp?id=8

Jeg har allerede haft mere gavn af hans informative hjemmeside end noget andet (hjemmesiden anviser bl.a. McKenzie øvelserne der afhjælper nerverodstryk jeg har manglet under tidligere behandling).

Problemet er at man skal være bosat indenfor kommunen Furesø for at kunne bruge den offentlige henvisning til Finn. Er der andre gode bud inden jeg spenderer 2500,- spir på Finn eller alternativt risikerer at finde en offentlig reumatolog af den slags der kan hyggesnakke hvilket er mit indtryk mange kan? Alle gode forslag modtages gerne.

Edited by Mike75
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share