Brækket tå


KristianS
 Share

Recommended Posts

Jeg er en idiot! Jeg har brækket min venstre store tå to steder og har fået besked om 6-8 ugers pause. Jeg har fået tapen tåen op og går rundt med en stor støvle som hjælper mig med at gå rundt.

Jeg har naturligvis svært ved at holde op med at træne i de næste par uger men jeg vil heller ikke gøre mere skade end gavn og ende op med en ubrugelig tå. Indtil videre har det været lidt overkrop træning.

Min crossfit coach siger at vi kan lave lidt om i nogle WOD's så jeg kan være med men er det nu en god ide?

Hvad siger panelet? Let moderat BB! og ingen WOD's eller skal jeg WOD'e stille og roligt og naturligvis holde mig fra squats etc?

Kristian

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville træne overkrop i vildskab så længe.

Men jeg har også lige forlænget skadesforløbet med min fod fordi jeg var utålmodig og derfor startede helt forfra et par gange, så i den sammenhæng er jeg en kylling.

God bedring :-)

Enig. Who cares med ikke at kunne træne WOD`s i nogle uger. Du kan gå bonanza i presse øvelser, og diverse skulder varianter

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share