Hvad er der i vejen med mine fødder?


ast1603
 Share

Recommended Posts

Jeg dyrker elitesport i min fritid, og har på den seneste tid følt smerte mellem hælen og trædepuden, altså på det stykke hvor det svajer.

Det skete på begge mine fødder, hver gang jeg havde sko på, og trænede, og så snart jeg tog skoene af igen, forsvandt smerten med det samme.

Her på det seneste er jeg så begyndt at få ondt på både trædepuden og hælen, altså hele undersiden af foden, og smerten er nogenlunde den samme ligemeget om jeg har sko på eller ej.

Selv når jeg ligger ned, og der ingen vægt er på mine fødder, kan jeg mærke at det gør ondt. Når jeg trykker på min fod, er det især lige ved hælen, i den side hvor foden har et hulrum, at det gør ondt, og i midten af forfoden - dette gælder på begge fødder.

Det med stykket mellem forfoden og hælen startede for ca. en måned siden. Det med, at hele undersiden af min fod gør ondt, har stået på i lidt over en uge. Jeg tvivler på dette er en overbelastning, det startede stille ud, og er blevet værre og værre den seneste måned, men jeg kan ikke finde ud af hvad det ellers kan være, da det som sagt er på begge mine fødder.

Desuden skal det lige siges, at jeg er lettere hulfodet.

Er der nogen der ved, hvad det her kan skyldes?

Link to comment
Share on other sites

At dyrke elitesport betyder, at du må forventes at være god til det du laver, således må du også være i stand til at planlægge og forstå noget. Så hvis du vil være at betragte som en del af en elite skulle du så ikke forsøge at søge råd hos en der er i eliten indenfor sportsrelaterede skader? Jeg bruger altid selv Stadionklinikken i Århus som nemt koster lidt, men som også er elitenindenfor sportsskader. :4crutches::4signme: :1112:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share