Beregn din idealvægt


Morten Z
 Share

Recommended Posts

Er det meningen at mand/kvinde symbolerne skal ligne knapper, men i praksis fungerer som én stor toggle-knap for køn?

Både ja og nej. Sagen er jo at vi er i gang med at lave beregnerne med HTML5 i stedet for Flash. Det giver nogle udfordringer kodemæssigt og der er toggle-knappen et af de steder hvor vi i første omgang har valgt en nem løsning. Men du har ret. Det er ikke optimalt.

Link to comment
Share on other sites

Enig med MaxP i at toggle-funktionen for Metric/US og køn virker forvirrende. Hvis jeg klikker igen på Metric regner jeg med at den beholder den setting - ikke at den skifter til US. Er det planen at den skal bruges internationalt siden man kan vælge US? I så fald skal teksten nok oversættes.

Ellers virker det godt, selvom det ikke er alle funktioner, der virker i min Netscape Navigator 6.1! :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg forstår ikke definitionen af "bred". For mit vedkommende har jeg slet ikke nogen fornemmelse af om jeg er bred, normal eller spinkel.

Jeg ville foreslå at artiklen inkluderede nogle billeder af "reference kropsformer" således at man man visuelt kan sammenligne sin egen kropsform med disse og dermed få en fornemmelse af sin egen kropsform :smile:

Det kan selvfølgelig også bare være at jeg er for dum til at forstå det :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ligesom "Axbard" er jeg i tvivl om hvilken kropsbygning jeg er.. Jeg er klar over at jeg ikke er spinkel, da jeg er kraftigere end dem jeg normalt omgås, men jeg ved ikke, hvor jeg skal placere mig mellem normal og kraftig? :rolleyes:

Jeg har et BMI på 24,49, når jeg får tabt de sidste 1,5 kg efter et vægttab på nu 22 kg. Når jeg indtaster mine 175 cm og 75 kg (vægt efter ønsket vægttab) og vælger den kraftigste kropsbygning mener den jeg skal veje 74,4.. Vil det så sige jeg yderligere skal tabe mig lidt eller hvor præcist skal man følge anbefalingerne? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

 Share