Hjælp til træning for tynd fyr


Tommyller
 Share

Recommended Posts

Hej læsere :-)

Jeg er en ud af mange der ønsker en flot krop. Dog ved jeg ikke helt hvad det er jeg helt præcis skal gøre. Jeg er lige begyndt at træne i fitness og træner seriøst.

Jeg er 17 år, vejer 60 kg, og er 180 cm. Ja jeg er tynd og undervægtigt! Det jeg ønsker er at blive større og få større muskler - altså en flot krop.

Jeg har brugt app'en ShapeUp og efter hvad den siger indtager jeg omkring 2000 kalorier. Sådan jeg har forstået det er at jeg simpelthend skal spise mere (ca. 3000 kalorier), mens jeg skal træne meget :-)

Jeg har købt det her protein pulver - Pro gainer, for at hjælpe mig med at få det jeg skal have for at tage på :-)

http://bodystore.dk/4/dk/artiklar/gainer-pro

Mit spørgsmål er så, hvor meget og hvornår jeg skal indtage det her protein pulver og hvordan jeg skal træne. Og hvor meget jeg skal spise og træne for at blive større :-)

Jeg vil blive rigtig glad hvis der er nogen der havde lyst til at hjælpe mig med hvad jeg skal gøre :-)

Edited by Tommyller
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Begynd at spise en masse nødder. Drik en masse mælk. Du kunne eventuelt prøve dig frem med noget peanutbutter. Peanutbutter passer rigtig godt til smoothies, og du kan også lave din egne proteinbarer ud af det.

http://www.youtube.com/watch?v=LwH5udRb3Vk

En anden ting du kan gøre, er at smide en gang olie på din salat. Det er også en nem vej til flere kalorier.

Du er stadigvæk en ung fyr, så du skal bare give den gas, når du styrketræner, og når du spiser. 60kg på 180cm lyder ikke af meget, så spis bare igennem.

Proteinpulver indtager du bare før 1times tid før og senest 30minuter efter træning.

Kreatin er også en mulighed

Edited by Håndboldfyren
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share