4 kg på 2 uger


Instinkt
 Share

Recommended Posts

Det kommer meget an på, hvad du vejer? Det ville kræve et kalorieunderskud på ca. 2200 kcal hver dag. Hvis du har mange ekstra kg at give af, kan det godt lade sig gøre, men hvis ikke, vil det ikke være realistisk. Det ville være både sundere, mere realistisk og mere holdbart at tabe 4 kg på 2 måneder..

Link to comment
Share on other sites

Nej. Ikke ved at undgå usund mad + løbe 30 minutter fem gange om ugen. Det ville kræve en mere kontrolleret kost, samt træning i flere timer. Hver dag! Det ville jeg ikke udsætte min krop for, hvis jeg var dig, for det er på ingen måde sundt. Hvorfor skal du absolut tabe dig så hurtigt? Var det ikke bedre, at du taber dig langsommere, så din krop kan følge med, og så du ikke ender med at tage det hele på igen, når du igen begynder at leve "normalt"?

Edited by Retchen
Link to comment
Share on other sites

1 kg = 7500 kalorier

4 kg = 30.000 kalorier

30.000 kalorier / 14 dage 2142 kalorier mindre om dagen!

Så hvis du ligger i sengen i 14 dage taber du 4 kg. Uden at spise.. Men spis 1500 kalorier om dagen og dyrk hård træning. Lover dig ikke du taber 4 kg men lover dig at du vil tabe dig! Dette er bare død hårdt, så held og lykke :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share