Fedt depoter?


00oo00
 Share

Recommended Posts

Hej, jeg vil lige starte med at fortælle lidt om mig selv. Jeg er en dreng på 16 som sidste år ved vinter tid vejede omkring 82kg og var 1,70m høj. Jeg gik igang med slankekur og løb og kom ned på 64kg og 1,75 høj. Nu er jeg så begyndt og træne og vejer 70kg sidste måling sagde 68kg 15,1% fedt 34kg muskel. Jeg synes selv rimelig godt om min krop udover et bestemt punkt. nemlig brysterne. Det som om at uanset hvor meget jeg taber mig og uanset hvor meget jeg træner dem så bliver de ved med at ligne "fedemands patter" (ja undskyld udtrykket.)

Håber der er nogen som har en ide til hvad jeg kan gøre

Edited by 00oo00
Link to comment
Share on other sites

Flot vægttab - tillykke!

Udover at du fortsat er i puberteten, som i sig selv kan give unge mænd lidt problemer med "bryster" så har du fortsat (på trods af et flot vægttab) lidt fedtdepoter på dit bryst.

Bliv ved med at træne, så du får opbygget noget mere muskelmasse. Det vil efterhånden mindske dit problem, som efter min mening i øvrigt ikke ser særlig slemt ud.

Lad være med at gå amok i øvelser for brystmuskulaturen - det får du ikke meget ud af. Find et godt basisprogram (hvis du ikke allerede har sådan et) og sørg for at træne konsistent, så ser dit bryst helt anderledes ud om et års tid.

Edit: "Teknisk hjælp" er til spørgsmål og problemer vedrørende hjemmesiden her, ikke om spørgsmål vedrørende træning! :hehe:

Edited by KåreS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share