Kan JEG tabe 1 kilo om ugen, som der står?


Gajolen
 Share

Recommended Posts

Altså ja, jeg er startet på et, nogen vil kalde det "sindssygt" og umuligt vægttab.... Ved dog ikke helt selv...

Jeg er 14 år, ca. 165 høj og vejer ca. 59-60 kg. Jeg ved godt, at jeg i følge bmi og sådan er fuldstændig normalvægtig, men jeg ser gerne mig selv tyndere. Derfor har jeg downloadet en sundhedsapp, hvor jeg har sat mit mål ned til 50 kg, hvor den siger jeg kan tabe 1 kilo om ugen, ved at følge deres råd. Derfor har den sagt at jeg skal have 1200 kalorier, men jeg har sat den op til 1500, da den sagde at det ville være livsfarligt, at sætte det under 1500. Jeg har tænkt mig at dyrke motion HVER DAG, HELE TIDEN. Kan jeg godt tabe mig 1 kg om ugen, ved sund kost, god træning osv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber du laver sjov?

Hvis ikke syntes jeg du skal snakke med en person der har forstand på træning og kost. De vil fortælle dig at det du har gang i er uhensigtsmæssigt, sigt farligt. Og en god måde at udvikle anorexi på.....

Og nej, tal med en der er uddannet, og ikke en person der vil sælge dig et produkt.

Link to comment
Share on other sites

Hvad med bare at spise 2100 kalorier hver dag og så dyrke 500 kaloriers motion ? 30-40 min. styrketræning eller konditionstræning 4-5 gange om ugen hvis du skal lave så meget som du siger.

Men nej, du skal nok ikke regne med at kunne tabe dig så meget. Og hvis du gør så kommer det ikke til at være sundt for dig i det lange løb.

Link to comment
Share on other sites

Jeg går ud fra at formålet med at tabe dig er så du kan få flotte abz.

Jeg kan love og garantere dig for at det eneste du kommer til at se på 50kg er ribz. Der er ingen damer i ribz.

Du er muligvis blød i det, men det er udelukkende pga inaktivitet.

Hvis du begynder at træne hårdt og æde som et dyr, vil du i løbet af ingen tid ramme 62-63kg med en markant lavere fedtprocent end du har nu.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre, hvorfor du gerne lige vil veje 50 kg?

Husk på at din krop endnu ikke er færdigudviklet endnu, at du stadig skal kunne lærer noget mens du er i skolen. Få du ikke det rette kost eller nok kalorier i løbet af dagen, kan dette ikke kun gå ud over kroppen med også din indlæring.

Havde du været min datte, havde jeg sendt dig til Christians Ø, indtil du var kommet på andre tanker :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share