Anbefal en ortopædkirurg til en kikkertoperation i knæ?


Tjockis
 Share

Recommended Posts

Er der nogen, der kan anbefale en ortopædkirurg til en meniskoperation?

Jeg har prøvet Gildhøj og fravælger dem udelukkende pga. at de kun bruger spinalbedøvelse. Sidst fik jeg virkelig ondt i ryggen i lang tid efter operationen, så det gider jeg ikke igen.

Mvh Tjockis

Link to comment
Share on other sites

Hej,

Ja jeg ville nu anbefale Gildhøj som det bedste sted for knæoperationer... Men det er klart hvis deres bedøvelses metode ikke er din kop te.. så... men min bedøvelse gik fint derude FWIW..

Anyways.. Hvis ikke Gildhøj, så vil jeg anbefale Parkens Privathospital... Jeg har ingen erfaring med det, men da jeg selv i sin spurgte rundt... så var det parkens privathospital der kom ind på en 2. plads til Gildhøj (blev opereret for led- og korsbånd)

mvh, Wally

Edited by Wally
Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på at Gildhøj kun bruger spinalbedøvelse? Jeg er lige blevet opereret for 2. gang i min læg derude og begge gange er jeg blevet spurgt om jeg har et problem med spinalbedøvelse og jeg er efterladt med det indtryk at hvis jeg havde haft det, så havde jeg fået tilbudt fuld narkose. I øvrigt lå jeg på stue med en der var blevet opereret i fuld narkose, så enten har du fået et forkert indtryk eller også er det specifikt for din operation, hvilket ikke giver så meget mening.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen

Ja, jeg har også prøvet fuld narkose, det er jeg ikke så vild med heller. Synes ikke det er nødvendigt når det er en kort operation. Narkose fik jeg på Gildhøj med korsbåndsoperationen.

Hamlet laver udelukkende fuld narkose. Gildhøj spinal eller fuld narkose. Nørmark laver også lokalbedøvelse.

Nu har jeg bestilt tid på Parken, der laver de forskellige bedøvelsesmetoder, som afhænger af konsultation med patienten. Jeg skal opereres af Frank Odgaard - håber bare han er god så :-) Han har i hvert fald været med til at grundlægge Parkens Privathospital :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share