protein til piger ..


camillavilstrup
 Share

Recommended Posts

Proteinpulver er ikke en nødvendighed. Du kan sagtens få rigeligt med protein gennem din kost. Hvis du har svært ved at få nok protein gennem din almindelig kost, bør du overveje om du spiser korrekt.

Ellers kan proteinpulver være dejligt nemt i en travl hverdag, istedet for at slæbe kylling eller en bøf med rundt.

Link to comment
Share on other sites

Hej! Jeg er en pige på 18, er 170 høj og vejer 51 kg (ja jeg ved godt at det er for lidt)

Jeg vil gerne igang med at træne seriøst igen, og jeg vil bare høre hvad i siger til det her protein. jeg vil ikke rigtig have mere fedt på kroppen, men bare flere muskler :).

http://www.bodyman.dk/shop/bodylab-whey-100-586p.html

Hej Camilla

Jeg drikker selv bodyman shake og kan abosolut anbefales :)

Som tidligere nævnt er det ikke nødvendig hvis du får dit behov dækket andetsteds fra, men jeg har nu ikke appetit til "rigtigt" føde lige efter en hård omgang træning.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hvis ud ellers får opfyldt dit protein indtag gennem kosten burde pulver ikke være nødvendigt at bruge penge på, alt afhængig af hvad det er du går efter selvfølgelig, men det bedste er nu at få den protein du har behov for gennem kosten, er dette ikke muligt er protein shake et godt alternativ, lige efter træning ville jeg vælge protein pulver indeholdene whey+kassein (ca. 70% whey og 30% kassein), kan du ikke finde dette er whey det bedste lige efter træning, sagt med andre ord whey er hurtigt optageligt protein, men det peaker hurtigt og falder derefter, kassein er så sjovt nok modsat ;)

Benytter bla. selv dette: http://www.thesupplementstore.co.uk/protein_powders/nutrisport-90-protein-5kg-nutrisport_90_protein_5kg.htm#product-ingredients-summary

Ellers er rå æggehvider også en god kilde til protein med ingen fedt :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share