Mavefedt


Jacob2203
 Share

Recommended Posts

Hej


Jeg er en knægt på lige godt 17 år.

Jeg har over de sidste ca. 7 måneder tabt 14 kg i trin med at jeg har vokset 6 - 7 cm.

Men jeg har et problem med min mave, jeg fortsætter med at have deller, og jeg har nu fået afvide af min læge, og en diætist at jeg ikke må tabe mig mere, da jeg vejer 76,5 kg. og er 190 høj. Mine deller er ikke så tydelige når jeg står op, men lige så snart jeg sætter mig ned går det galt. Jeg kommer virkelig til at have en kæmpe delle der går ud på siden af min krop også. Så jeg vil høre jer om der er en eller anden der har en idé til hvad jeg kan gøre?

Link to comment
Share on other sites

Hej Jacob

Istedet for at fokusere så meget på at tabe dig, skulle du måske fokusere lidt mere på at tage på i form af muskelmasse.
Det kan hjælpe dig til at få et mere 'defineret' udseende.

Jeg vil give din diætist ret i at du ikke bør tabe dig mere, da du højst sandsynlig vil fremkomme for tynd og ranglet.

Du kan selvfølgelig starte med at bodybuilde i et fitness center, men tag evt. et kig på crossfit, hvilket er en combi af både styrke, BB og cardio trænning.

Med den rette kost og træning bør du hurtig kunne tage nogle kg på, som definere din form og evt. gør at dit fedt ikke virker så dominerende.

Edited by mitzie1987
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share