Six Pack


Cleveland
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg kunne godt lige tænker at høre jeres mening om mit trænings program. Først og fremmest er jeg nybegynder,

men mit mål er selvfølgelig at få den six pack, Jeg træner mave 2-3 gange i ugen, ikke i fitness center eller noget, bare derhjemme,

Bruger lidt vægte ellers en masse forskellige mave øvelser jeg finder på nettet. Har trænet maven sådan i 2-3 måneder nu og begynder

Faktisk at kunne se den six pack i spejlet nu. Både mit bryst, biceps og triceps er også meget makeret, men vil gerne lige have at den blev lidt mere synelig, er godt klar over at det nok er et spørgsmål om tid,

men vil geren bare lige være helt sikker på at jeg også træner og spiser korrekt.

Jeg er 182 cm høj, vejer ca 72 kg, er 19 år gammel,

Men min daglige kost er ca. det her, Kl. 06:30 får jeg en portion havregryn, et glas mælk og et glas vand, kl. 09:00 for jeg 2 stykker rugbrød og 2 stykker frugt og 1/2 liter mælk, kl. 12:00 for jeg igen 2 stykker rugbrød og 2 stykker frugt og 1/2 liter mælk. ved 15:30 tiden for jeg igen lidt men bare nogle mandler og rosiner det smager godt og mætter også ganske godt, ved 17:30 tiden for jeg så 4 stykker rugbrød med forskellige pålæg , ca 2-3 æg, 2-3 stykker røget laks af file, og så lidt grønt både løg, agurker, tomater og hvidløg, og så et glas mælk og vand igen.

det er nogenlunde den kost jeg lever af i løbet af ugen, jeg ved godt at den kunne være bedre men, jeg arbejder fuldtid, har også et arbejde udover mit fultidsarbejde og så går jeg også i aftenskole, så min hverdag er lidt presset.

men spørgsålet er, er den her kost god nok til at jeg kan opnå mit mål, eller er der nogle ting jeg kunne ændre, eller evt. invastere i proteinpulver?

Håber i forstår mit spørgsmål, og gider at bruge jeres tid på at hjælpe mig, på forhånd tak.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Din kost lyder god med henblik på en god sixpack. Ekstra protein vil kun gøre en lille forskel, da det ellers er proteinrigt.

Vil forslå maveøvelser så som mavebøjninger, hvor du bruger vægt til at gøre dem hårdere, altså holder en ti/tyve kgs vægt over brystet,mens du tager mavebøjningerne. Så vil du se hurtigere fremskridt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share