Kost plan


Luneluna
 Share

Recommended Posts

Hejsa :)

Jeg mangler hjælp her gutter og gutiner!

He søger en kost plan som er skrevet fra punkt til prikke ! Hvad jeg må sige og ikke spise!

Jeg er en dør til det med at tælle kalorier ... Så jeg skal bruge alt i gram eller dl mål ;)

Jeg er rundet de 30 og spiser ikke anderledes end jeg har gjort før men det sætter sig anderledes - og det kan jeg bestemt ikke li!!!!! Jeg er 175 høj og vejer mellem 60 og 62 kg svinger rigtig meget de to kg der :)

Hvem kan lave en kost plan fra ende til anden for mig :)) ? Jeg løber et par gange om ugen og svømmer hver søndag næsten :) gider ikk de der lyn kurer for det holder bare ikke

Håber der er en venlig sjæl :))

Link to comment
Share on other sites

Med hensyn til kalorietælling så vil jeg foreslå dig at melde dig ind på en side som madlog.dk <- der sætter du ind hvad du har spist og den udregner hvor mange kcal du har indtaget... på den måde bliver man hurtigt meget klar over hvor stort ens forbrug er... (hvis man er ærlig)

Med hensyn til en komplet kostplan kan jeg ikke forstille mig at der er nogen der sætter en op for dig punkt for punkt , mogen, middag, aften i al evighed...

Jeg selv følger en moderne paleo diet, hvor jeg holder mig fra sukker, korn (ris, pasta etc.), mejeriprodukter (begrænser mit forbrug) og kartofler (kort fortalt) og spiser til gengæld masser af kød/fisk/æg/grøntsager ... når jeg er færdig med en lidt strengere periode vil jeg genindføre stort set alle 'forbudte' elementer i min kost igen men på et helt andet niveau...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share