Nu er det nok


mxo
 Share

Recommended Posts

Er der en læge eller en der ved hvorfor min krop reagere som den gør: igår spiste jeg 1300 kcal og gik en tur på 3 timer, da jeg så kom hjem og vil sove kunne jeg slet ikke falde i søvn, det er som om min krop slet ikke kan tabe sig mere , jeg skulle tisse hele natten og det var ikke bare lidt men flere liter, jeg fik nok og to' 10 mg melatonin det hjalp lidt men stod op igen 4 timer efter og skulle tisse og kunne ikke sove igen fordi jeg svedte mine blodåre var helt fremme og følte jeg ikke kunne trække vejret, jeg tænkte det nok er fordi jeg er dehydreret jeg blandede et glas vand med en masse salt men det hjalp ikke kunne ikke sove så gik jeg ud og gik en tur midt om natten og ja sjovt nok er jeg stadig ikke søvnig selvom jeg Idag har spist for 2000 kcal i håb om det vil hjælpe :(

Link to comment
Share on other sites

Kære mxo

Du har lavet omkring 20 emner på dette board siden du oprettede din profil. Alle viser tydeligt at du har psykiske problemer, som kun en professionel skal tage hånd om. Det at du fryser, ikke kan spise, ikke kan sove osv. bunder næsten helt sikkert i en form for spiseforstyrrelse og muligvis andre psykologiske lidelser.

Hvis du vitterligt vil have din læge til at hjælpe dig, bliver du jo nød til at fortælle ham/hende ALT, og ikke kun at "nu fryser jeg når jeg spiser salat", "nu kan jeg ikke spise mere end 500kcal", "nu får jeg ædeflip om aftenen", og hvad du ellers har spurgt om på dette forum. Anerkend at du har nogle alvorlige problemer med dig selv, som du skal have kigget på som det aller første....

Du kan selvfølgelig også bare fortsætte med at skrive indlæg og spørgsmål, som ingen her kan hjælpe dig med. Det er selvfølgelig kun dit valg!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share