Hjælp til at komme på rette spor, anyone?


Rikke Cramer
 Share

Recommended Posts

Hej Hej

Jeg har brug for noget hjælp aner ikke om det jeg har gang i overhovedet virker..

Jeg er 170 høj og vejer pt 76,5 kg startede ud med en vægt på 80 kg for 5 uger siden.

Jeg træner 3-4 gange om ugen i ca to timer hver gang mest holdtræning men prøver at få lagt det sådan at der er en pulstime og en styrketime.

Min kost består af

Morgen. 1 æg 1 bæger æggehvider 1 rugbrød grøntsager

Frugt

Middag 1 rugbrød med pålæg grøntsager eller salat med fugl eller fisk

Frugt + knækbrød

Aften som resten af familien minus pasta/ris/kartofler istedet med en masse grøntsager

Sjældent jeg skejer ud eller synder dog kan der godt ryge lidt usundt ned efter aftensmaden men prøver at holder det på et minimum

Min vægt går sååååå langsomt nedad er der en der kan fortælle mig at det jeg gør er okay... Kan godt mærke på bukserne at de måske er blevet lidt løsere.

Er jeg på rette spor??

Vh Rikke

Link to comment
Share on other sites

Okay tak for svar. Synes bare man hører om dem der smider 1-2 kg om ugen når de går igang med at træne og tænke over kosten.

Men okay det er jo os en 700 g om ugen og kunne forstille mig der er kommet flere muskler så i har sikkert ret, jeg hænger i for nu skal kroppen i sommer form :-)

Link to comment
Share on other sites

Okay tak for svar. Synes bare man hører om dem der smider 1-2 kg om ugen når de går igang med at træne og tænke over kosten. Men okay det er jo os en 700 g om ugen og kunne forstille mig der er kommet flere muskler så i har sikkert ret, jeg hænger i for nu skal kroppen i sommer form :-)

Glem hvad andre siger og koncentrer dig om dit eget og indtil videre flotte vægttab! :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share