Bedste tid på dagen at tage weightgainer?


Pumpertp
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige købt dette produkt, Mutant Mass 7.7 kg, og har prøvet dette produkt en gang før.
http://bodystore.dk/4/dk/artiklar/mutant-mass-limited-77-kg
Jeg synes det virker utroligt godt på mig, og jeg stiger hurtigt i vægt uden at tage for meget fedt på.
Jeg har utrolig let ved at cutte, og jeg forbrænder mine kalorier utroligt hurtigt. Derfor er mutant mass perfekt for mig.

Sidste gang jeg købte produktet drak jeg det efter træning en helt potion (4 scoups, 334g, 1050 kalorier, 52g proteiner). Det virkede

rigtigt godt, men denne gang har jeg tænkt mig at tage det på en lidt anderledes måde.
Jeg træner for det meste om aftenen, fra klokken 19-21, fordi der har jeg lige fået en ordenlig gang aftensmad at træne på.Derefter har

jeg tænkt mig at drikke en hel potion lige efter træning og så gå i seng ved en 22 tiden eller så tidligt som muligt. I mutant mass er der både

langsomme og hurtige optagelige kulhydrater/proteiner og på den måde passer det perfekt til efter træning hvis man går i send 30-60 min efter træning.

Er det mig som er helt forkert på den? Og tror i det vil være en god idé at tage det inden sengetid. Det skal siges at jeg hver morgen næsten uanset

jeg har spist føler mig sulten og klart på en ordenlig gang havregryn med en masse mælk :)

Håber i kan hjælpe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share