Nyt liv / vægttab trænning søges NU ! Østerbro KBH


Benjamin75
 Share

Recommended Posts

Hej venner.

Nu er det nu eller aldrig for mig ... Jeg hedder Benjamin bor på Østerbro og jeg er træt af ikke at ha nogen energi og rende rundt med en kedelig dunk (- bortset fra det er jeg en flot fyr :bigsmile: -)

Nå nu til det kedelige ... jeg er 175 høj og vejer 100kg .. Er kraftigt bygget = mit knoglesæt er ren hulk :pumpin: indenunder det fedt som jeg jo selvf. har for meget af! jeg er især ramt på lår og mave.

Jeg er pt. uden job og på fagforening så jeg har alt tid i verden til at træne ... Mit spørgsmål er hvad skal jeg vælge ? crossfit / styrke trænning ?? jeg er frisk på alt ... vil også meget gerne svømme altså lave lidt forskelligt.

Er du eller kender du en der vil hjælpe mig med det her projekt (vil gerne betale for pro hjælp) og helst i nærheden af Østerbro så vil jeg meget gerne ha hjælp.

Mvh Benjamin

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ikke melde dig ind i et fitness center? Der kan du få en personlig træner, som kan hjælpe dig med programlægning og hvilke hold, der evt. kunne være gode for dig :) I et fitness center kan du jo både styrketræne, gå til crossfit eller andre lignende hold og konditionshold.. Og med en personlig træner lægger i sammen et program som passer til dig og i kan mødes flere gange og tjekke op på hvordan det går :)

Nu er jeg fra Jylland, men det vil undre mig, hvis der ikke er et godt center i nærheden af Østerbro ;)

Link to comment
Share on other sites

Sådan!

Jeg har været (og stadigvæk er) i samme situation´som dig. Jeg gjorde det at jeg tog kontakt til fitness.dk (men går ud fra at fitness world levere det samme) - fik en aftale med en træner som sammen med mig lagde et personligt program for mig. Det vigtige for mig er ikke, at have fokus på vægttab (selvom det absolut er en gevinst) Men det at jeg får lagt min livsstil om, sådan at træning bliver en del af identiteten. Jeg skal ind i en rutine der hedder 3x fitness om ugen (mandag, onsdag og lørdag) samt to gange løb. Og den rutine skulle gerne følge mig resten af livet. Jeg er super glad for at min krop allerede føles mere funktionel efter en lille månedes tid.

For at være tro imod min egen filosofi har jeg endnu ikke været på vægten, selvom det har været fristende til tider :-)

Jeg træner i fitness.dk på nygårdsvej og ude i Valby

Edited by KN.D
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share