Morgenmad før eller efter morgen-pas?


young gun
 Share

Recommended Posts

Hej derude!

Jeg tænker lidt på, når jeg har mine morgen-løbe-pas, så står jeg bare ud af sengen, varmer op og løber. Så spiser jeg morgenmad når jeg er færdig. Hvad synes i om det? For jeg tænker at når jeg har sovet så er kroppen vel i underskud, og så når jeg endda skal ud og løbe, at så kommer den i endnu mere underskud?

Udover det træner jeg 4-5 gange klatretræning om ugen, som er rimelig bevægelses- og styrke præget. (Hvis det er noget fakta der er værd at vide??)

Vh.

Johan Jensen

Edited by young gun
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej Johan

Det skader bestemt ikke at løbe inden morgenmaden. Det er en skrøne at man ikke må løbe inden morgenmaden, men..

Alt afhængig af hvor langt du løber kan det godt være lidt hårdt da kroppen jo ikke rigtig har noget energi at køre på.

Personligt selv løber jeg aldrig inden morgenmaden fordi jeg som regel ikke kan tænke på andet end min havregryn når jeg står ud af sengen.

Link to comment
Share on other sites

Det er op til en personligt, hvad der er bedst. Personligt får jeg det skidt, hvis jeg er aktiv før jeg har spist, men du må også tænke på, at hvis du spiser, skal der helst gå 30 minutters tid i hvert fald før man er aktiv. Så på den måde er det super, hvis du har dte godt med din måde :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share